Jenna on tosi yleinen nimi.....tiedoks vaan sulle.Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 20:03 vieras kirjoitti:Itse en henk koht tykkää Anniinasta enkä Sofiasta, joten ehdotan Jennaa. Se on kiva eikä ihan niin yleinenkään nimi.
Miten ois vaikka Jenna Jutta/Johanna Olivia tai jos haluat käyttää noita muita etunimivaihtoehtoja, niin vaikka Jenna Sofia/Anniina Olivia?
Sofioita on näistä kolmesta nimestä kastettu eniten.Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 10:36 mammammaa kirjoitti:Sofia ei ole etunimenä vielä ihan hirveän yleinen...
Olisko Sofia Anniina Olivia? Tai Sofia Jenna Olivia?
Niinpä!!!Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 20:17 vieras kirjoitti:\Jenna on tosi yleinen nimi.....tiedoks vaan sulle.Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 20:03 vieras kirjoitti:Itse en henk koht tykkää Anniinasta enkä Sofiasta, joten ehdotan Jennaa. Se on kiva eikä ihan niin yleinenkään nimi.
Miten ois vaikka Jenna Jutta/Johanna Olivia tai jos haluat käyttää noita muita etunimivaihtoehtoja, niin vaikka Jenna Sofia/Anniina Olivia?
Jenna on tosiaan ollu monen vuoden ajan suosituimpien etunimien listalla.(Anniina viimeksi vuonna 1999)Sofioitkin löytyy jo tosi paljon.Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 15:55 Vilma kirjoitti:\Niinpä!!!Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 20:17 vieras kirjoitti:\Jenna on tosi yleinen nimi.....tiedoks vaan sulle.Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 20:03 vieras kirjoitti:Itse en henk koht tykkää Anniinasta enkä Sofiasta, joten ehdotan Jennaa. Se on kiva eikä ihan niin yleinenkään nimi.
Mikään muu nimi ei ollu oikein mun mieleen, muuta kun toi Olivia! Tai no ehkäpä Sofia, mutta sekin alkaa oleen jo tosi yleinen...
S.A.AAlkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 19:51 taizhi kirjoitti:sofia ada alexandra
TiukkapipoAlkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 20:57 taizhi kirjoitti:lapsella luultavasti myös sukunimi jolloin nimikirj.eivät voi olla kokonaisuudessaan s.a.a.
\|O