E
eevukka
Vieras
Tulipas ukkosen kanssa riitaa ja niinkin tyhmästä asiasta kuin telkkarista. Mies valitti ettei hän koskaan saa päättää mitä ohjelmaa katotaan. Sanoin siihen, että en minäkään, kun yleensä vaihdan omalta suosikiltani muulle kanavalle kun mies tulee telkkarin ääreen. Yritän hakea jotain joka kiinnostais molempia. Mies nurisi, ettei se kyllä siltä näytä. Vastasin, etten minä ole ajatusten lukija kuitenkaan, en voi tietää joka kerta kiinnostaako joku tietty ohjelma miestä, että silloin voi kyllä suunsa avata niin katsellaan jotain muuta. Omat "tärkeät" ohjelmani minä tallennan boxille ja katon kun olen yksin.
Juu, on meillä vähän hermo kireellä kummallakin. Syöksyin tänne koneelle "piiloon" kun rupes käsiä täristämään ja itkettämään koko homma. Hyvin harvoin riitelen ihan sanallisesti miehen kanssa, kun en osaa. Menen aina jotenki lukkoon enkä oikein löydä sanoja. Ja jos löydän käy näin...
Juu, on meillä vähän hermo kireellä kummallakin. Syöksyin tänne koneelle "piiloon" kun rupes käsiä täristämään ja itkettämään koko homma. Hyvin harvoin riitelen ihan sanallisesti miehen kanssa, kun en osaa. Menen aina jotenki lukkoon enkä oikein löydä sanoja. Ja jos löydän käy näin...