taas näistä menkoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tintti

Vieras
Olen syönyt keltarauhashormonivalmistetta nyt muutaman kierron ja siinä 30 kp hujakoilla menkat sitten ilmaantuneet,ovis on ollut juur puolessa välissä tikkujen mukaan.
Mut menkat ovat alkaneet olla tosi ihmeellisiä.Ekat kierrot ihan norm menkat 4 pv ilman mitän kipuja,sit taas ilman kipuja/oireita tosi niukat 6pv kestävät menkat pikkuisen kirkasta vuotoa ja sit vaan rusehtavaa tosi pientä vuotoa...
Ja nyt menkat alkoivat normaaleilla turvotus,selkä ja alavatsa kivuilla,jo viikkoa ennen menkkoja selkä tosi kipee,luulin jo tosiaan et olen raskaana kunnes menkat alkoivat.kirkasta niukahkoa vuotoa kesti vaivaiset 1,5 päivää ja eilisen jälkeen on nyt tullut siteeseen vain ruskea viiru,edelleen selkää ja alavatsaa vihlailee,voisi sanoa et lantio "väsyy" olo.
Saa nähdä kuinkakohan kauan tuota ruskeaa viiru vuotoa nyt kestää.
Miten teidän muiden menkat ovat käyttäytyneet näillä pillereillä?
Mä tein kyl r-testin kun huomasin jo menkka vuotoa ja oli nega,kannattaskohan testata uudestaan vaikka viikon päästä,kai sitä tällaisiakin tapauksia on et onkin raskaana niukasta vuodosta huolimatta.
Kiitos vastanneille

Mä soin terolut-keltarauhashormoneja yli puoli vuotta. Aluks kans menkat oli normaaleja ilman sen kummempia kipuja, ja mut sitten alkoi kans tulemaan selkä- ja alavatsakipuja melkein ekan pillerin jälkeen ja menkatkin niukkeni lähes olemattomiin. Tuhrua päivän, sit vuotoa 1-2 päivää ja tuhrua 1-2 päivää. Gyneni väitti että terolutit pitkään käytettynä saattavat ohentaa limakalvoa, siksi vuoto niukkenee. Nyt kun aloitin clomit, en oo sit teroja ottanutkaan ollenkaan, ja vuodot ovat taas normalisoituneet.

siis jospa nyt jättäisin ne pillerit väliin ja kokeilen ilman niitä millainen kierto tulee,luulis kyl jo tasaantuneen ainakin vähäksi aikaa,joku tuossa kirjoitti jossain et pamahti heti raskaaksi kun ei enää teroluteja syönyt :D
mut ihme kyl kun lääkäri sanoi mulle et ne paksuntaa limakalvoa,mut tosiaan en kysynyt mitä ne pitemmän päälle tekee.

Yhteistyössä