Taas muumimukeista (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luppana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Luppana

Jäsen
25.12.2005
241
0
16
niin ei mulla muuta ku,että miekin nyt sitten äskettäin sain sen mymmeli mukin...vähän niinkuin etukäteen mieheltä naistenpäivän kunniaksi :D On se ihana..siis muki ja mies :heart: Vielä paaaljon puuttuu..yritän vähän niinkuin keräillä niitä...

Se on mulla ostoslistalla seuraavana, ei tuo mies älyäisi kyllä noin ihania tekoja tehdä..
:whistle:
Tänään sain yhden asiakkaan äidiltä sen Mymmeli-lautasen, sekin on aivan ihana! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Se on mulla ostoslistalla seuraavana, ei tuo mies älyäisi kyllä noin ihania tekoja tehdä..
Tänään sain yhden asiakkaan äidiltä sen Mymmeli-lautasen, sekin on aivan ihana! :heart:

Se kulhokin ois kyllä ihana saada...no,vähitellen... :)
Joo,oli kyllä mieheltä kiva "lahja"...hän kyllä aina muistaa muistaa kaikki päivät :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Se kulhokin ois kyllä ihana saada...no,vähitellen... :)
Joo,oli kyllä mieheltä kiva "lahja"...hän kyllä aina muistaa muistaa kaikki päivät :heart:

Meillä tuo mies on kai sitä mieltä että mulla on noita muumijuttuja jo ihan tarpeeksi, viime perjantaina kun sain muumitatskankin.. :D Mut silti, mun mielikseni se voisi niitä silti ostaa lahjaksi.. :whistle:
Ja juu, vähitellen mäkin olen kerännyt ja lahjaksi saanut myös, kun tää hulluuteni on monilla jo tiedossa. :laugh:

Yhteistyössä