Taas mutinaa tuosta minun miehestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poks

Vieras
Nyt se ukko päätti lähteä sitten terassille istumaan.. tai siis menihän se jo pari tuntia sitten.. ärsyttää vaan että sanoi ennen lähtöä että sie pääset sitten ulos kun hän tulee takasin että ei ole kauaa ja eipä ole näkyny vielä kotona. Mitähän ihmettä minäkin muka keskellä yötä tuolla ulkona teen kun aurinkokaan enää kunnolla paista?! Joo.. että reilu meninki..

Sitten vielä yritin tässä yhtenä iltana keskustella että vois vähän näyttää mallia lapsille nousemalla ylös ihmisten aikoihin eikä makais puoleenpäivään sängyssä, niin vastaus oli että "minähän näytän hyvää mallia että joskus pitää myös nukkua".. prkl.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sori mut ei taas voi ihmetellä mimmosen helmen sääkin oot miehekses löytäny :o

samaa ajattelij minäkin..oma mies on oikeasi hyvin huomaavainen tällaisissa asioissa, joskus saattais toki sannoo että oon nyt vielä jonku aikaa tässä ja sitte tuun.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No miten se ukko sängyssä makaa puoleen päivään? Onko hänellä työ?

On työ, mutta silloin ku on vapaalla niin ylös ei nouse ennen yhtätoista.
Sitten kun joskus pääsen ulos niin soittelee viiden minuutin välein suunnilleen että koska tulet.. argh..
Muuten on kyllä hellä ja huomaavainen ja huumorintajuinen ihminen, mutta en voi sietää sitä että minun tehtävä on vain ja ainoastaan olla kotona lasten kanssa ja hoitaa kotia kun mies sotkee ja menee miten haluaa.

tääläki vitutus maximus ku ukko lähti velinsä kans käymään kalassa... sano että ei oo ku max 1h ja tulee, ku olin ajatellu mennä piiitkästä aikaa rullaluisteleen... noh se on ollu jo 3h et saan unohtaa sen lenkin!! ja siks en voi nyt mennä ku vaavi nukkuu :/ prkl mä en ikinä pääse mihinkään.. aina jos jotain suunnittelen nii ei tuu mitään ääärrgghh ukot on perseestä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
tääläki vitutus maximus ku ukko lähti velinsä kans käymään kalassa... sano että ei oo ku max 1h ja tulee, ku olin ajatellu mennä piiitkästä aikaa rullaluisteleen... noh se on ollu jo 3h et saan unohtaa sen lenkin!! ja siks en voi nyt mennä ku vaavi nukkuu :/ prkl mä en ikinä pääse mihinkään.. aina jos jotain suunnittelen nii ei tuu mitään ääärrgghh ukot on perseestä!!!

Ei niiden ukkojen antamat aikataulut pidä. Niihin pitää aina lisätä "mieslisä" eli pari tuntia ainakin lisää...

Samaa mieltä! :D Ihan hyvällähän me ukkojamme täällä mollataan.. Mulla ainakaan ole ketään semmoisia ystäviä joille vois miehistä marmattaa joten täällä sitten.
Tottakai minä miestäni rakastan kun kerta lapsiakin hälle olen tehnyt, mutta ottaa vaan välillä pannuun ja kovasti.
Onko joku muka semmoinen joka ei koskaan miehestään pahaa sano?

Alkuperäinen kirjoittaja poks:

Samaa mieltä! :D Ihan hyvällähän me ukkojamme täällä mollataan.. Mulla ainakaan ole ketään semmoisia ystäviä joille vois miehistä marmattaa joten täällä sitten.
Tottakai minä miestäni rakastan kun kerta lapsiakin hälle olen tehnyt, mutta ottaa vaan välillä pannuun ja kovasti.
Onko joku muka semmoinen joka ei koskaan miehestään pahaa sano?

täysin samaa mieltä :) pakko se on jonnekki avautua :)