TAAS mustat pilaa harmaiden maineen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Monesko musta jäikään jo kiinni harmaana provoilusta? Ja edelleen mustat valittaa että harmaat pilaa palstan. Eipähän! Palstan pilaa mustat jotka provoilevat harmaana! Aidot harmaat on ihan inhimillisiä ihmisiä, mutta heidän maineensa on pilattu kun mustat vetävät sen lokaan käyttämällä harmautta väärin :(

mie EN provoile harmaana. joten ei kaikki mustat pilaa sitä harmaiden mainetta. jos mie en jottain uskalla mustana kysellä niin en kysele sitä tältä palstalta sitte ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä luulen, että se, joka jatkuvasti ilkeilee, on joku musta, kun se tietää niin paljon asioita kaikista. Se varmaan onkin täällä aina. :(

kyllä harmaanakin täällä voi roikkua.

Mä en provoile, mutta en enää aio kirjautua kaikenmaailman perskärpästen takia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä luulen, että se, joka jatkuvasti ilkeilee, on joku musta, kun se tietää niin paljon asioita kaikista. Se varmaan onkin täällä aina. :(

kyllä harmaanakin täällä voi roikkua.

No, mäpä luulen, että se joka mulle aukoo päätään, tai jopa ehkä "ne" on harmautuneita mustia, jotka ei kehtaa mustana mulle käydä. :/

Pari kertaa olen lukenut kuinka kirjautuneelle on tullut tosiaan jo ongemia kun nikillinen on kuitenkin tunnistettavissa. Joku sai y-viestejä joissa haukuttiin hänen lastansa (voi herrajumala!) ja joku toinen on jatkuvasti silmätikkuna ja oli asia mikä tahansa, jostain vanhasta asiasta jaksetaan räkyttää, jne. Minustakin on fiksua olla kirjautumatta, pysyä tuntemattomana.

Pari kertaa olen lukenut kuinka kirjautuneelle on tullut tosiaan jo ongemia kun nikillinen on kuitenkin tunnistettavissa. Joku sai y-viestejä joissa haukuttiin hänen lastansa (voi herrajumala!) ja joku toinen on jatkuvasti silmätikkuna ja oli asia mikä tahansa, jostain vanhasta asiasta jaksetaan räkyttää, jne. Minustakin on fiksua olla kirjautumatta, pysyä tuntemattomana.

Mulla ei ole yhtään perskärpästä, eikä kukaan muista mun vanhoja juttujani. Tai ainakaan ei räkytä niistä. Silmätikkunakaan en ole. Pari kertaa mua on solvattu, mutta niistäkin on jo aikaa.

Ei tämä aina niin kamalaa ole :D

Mä oon tosi harvoin ollut harmaana täällä. Silloin jouduin kun ei päässyt nikkinä kirjautumaan. Mutta en mä hyödy siitä mitään jos mä harmaana haukun muita palstalaisia kun pystyn sanomaan asiani myös mustana. Ja eikä mun tartte haukkua ketään ei sen paremmin mustana kuin harmaanakaan vaikka olen joiltakin saanut harmaana ryöpyt niskaani kun olen jotain kertonut täällä. Mutta en ole myöskään mikään nynny vaikka joskus ulkopuoliselta niin voi tuntuakin etten pysty puolustautumaan mutta väärin, olen oppinut puolustamaan itteäni tullessani vanhemmaksi vaikka nuorempana olikin vaikeuksia pitää omia puoliaan.
Mutta mitäpä näistä jaarittelemaan. Jokainen tietää mitä on sanonut tai jättänyt sanomatta, on ollut sitten mustana tai harmaana.

Yhteistyössä