taas mun känny imetty rikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dorde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dorde

Aktiivinen jäsen
01.04.2007
6 495
0
36
Aina ne pienet sormet kurkottaa mun kännykän pöydältä ja ihan litimärkänä sen suusta ongin. Jo kolmas puhelin mikä hajonnut kosteuden takia lähiaikoina, ärsyttävää! Joo oma vika on kun aina unohdan sen niin että lapset pääsee siihen käsiksi. Joskus aikoinaan mulla putos puhelin vessanpönttöökin ja mainiosti toimi kuivuttuaan, nykyään noi puhelimet hajoo heti.

nykyajan tekniikka on suunniteltu niin että eivät kestä mitään.mun ihka eka puhelin minkä sain aikoinaan oli semmonen että kävin sen kanssa vahingossa järvessä uimassa,ja kirjottelin tekstareita suihkussa ollessani =)

Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS NAINEN:
nykyajan tekniikka on suunniteltu niin että eivät kestä mitään.mun ihka eka puhelin minkä sain aikoinaan oli semmonen että kävin sen kanssa vahingossa järvessä uimassa,ja kirjottelin tekstareita suihkussa ollessani =)

Jep. Meille sanoi tiskikoneen ja pyykkikoneen korjaaja, joka on tosi ahkerasti meillä vierailli, että 5 vuoden takuu on nykyisille koneille liikaa, kun niiden muovilelujen realistinen käyttöikä on 3 vuotta.
Ja meidän eka pesukone olki 30 vuotta vanha perintökalu! Nyt noi uudet pon jatkuvasti rikki.
Mulla puhelin sammuu välillä itsestään ja mä luulen, että syynä on kosteusvaurio, eli känny aina taskussa ja joskus sateella saanu kosteutta.

Yhteistyössä