Taas mennään.... hemmetti soikoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi v****
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi v****

Vieras
Mä olen avoliitossa, yksi lapsi. Mulla on tällainen, miten sitä nyt kuvailisi.. olkoon vaikka sitten ihonalainen. Se mun elämän suuri rakkaus, jonka mä menetin. Pari vuotta sitten mies otti muhun yhteyttä ja mä sekosin. Petin miestäni. Mies ei tiedä siitä mitään. Tulin sitten jossain määrin järkiini, sovittiin tän Rakkauden kanssa, että ollaan ystäviä. Se onnistuikin jonkun aikaa. Sitten Rakkaus erosi. Oltiin vieläkin "ystäviä", juteltiin kyllä paljon puhelimessa ja mesessä.

No, mä oon ollu kesäleskenä tän viikon, tehny töitä hurjasti. Jouduin jäämään pe-iltana sairaslomalle. Lauantaina Rakkaus sitten soitti, että jos hän tulis käymään. Mun oikeasti piti sanoa jotain, että onkohan se viisasta tai ehkä ei varmaan kannattas, mutta mun suusta tuli: "Okei, tosi kiva!" Ja sit se tuli ja me rakasteltiin koko yö ja tää päivä.

Mulla on huomenna vielä töitä ja sitten illalla mun pitäis lähtee miehen ja lapsen luokse maalle. Enkä mä nyt tiedä meenkö mä. Vai laitanko mä puhelimen kiinni ja lähden toisen miehen mukaan.

sulla on asiat pahasti solmussa, aapee. Ja kuka siitä kärsii; lapsi. Mieti tarkkaan ennenkuin teet päätöksiäsi. Menetät paljon, jos uuden suhteen aloitat ja jätät nykyisen ja sekin menee pilalle. Harkitse. Ja vielä kerran harkitse.