Taas mennään helpoimman kautta... (turhaa kitinää)

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Sisko ollut tänään tutkimuksessa, jonka vuoksi nukutettiin. Ei sen takia saa sit olla yötä yksin. Vanhempien luo ei halua mennä, kun äiti kuorsaa --> sisko ei saa nukuttua eikä halua laittaa korvatulppia. Eräs ystävä ei kelpaa yövahdiksi samasta syystä, toinen mahdollinen kaveri on pienen lapsen äiti. Ja ratkaisuhan on tietty se, että minä sit menen sinne yöksi. Ja koska mies on iltavuorossa, pitää lasten mennä yöksi toisaalle. Siskon luo ei mahdu. Minä sit aamulla herään ajoissa siskon luota, jotta ehdin hoitamaan kuopuksen tarhaan ja esikoisen kouluun. Plus kamojen roudaus.

Ehdotin, että tulis meille yöksi, kun meillä ei kukaan kuorsaa. No eipä käynyt sekään, kun ei ehkä saa kunnolla kuulemma nukuttua oudossa paikassa. Eikä halua nukkua millään kämäsellä varapatjalla.

No minäpä sit kuskaan lapset yökylään, ja menen sinne nukkumaan kämäselle varapatjalle.

olo on tällä hetkellä |O

No just näin. Helpompaahan hänen olis yksinään siirtyä paikasta toiseen, kuin sinun ja lasten. Eihän sulla olis ollut mikään pakko suostua. Olisit vaan sanonu että tuut tänne meille tai sitten nukut ihan itseksesi.

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
No just näin. Helpompaahan hänen olis yksinään siirtyä paikasta toiseen, kuin sinun ja lasten. Eihän sulla olis ollut mikään pakko suostua. Olisit vaan sanonu että tuut tänne meille tai sitten nukut ihan itseksesi.

Vissiin oon liian kiltti, enkä toisaalta jaksa kuunnella sitä huokailua, kun ei mene asiat helpolla.

jep näin oisin varmaan tehny....

Tosta kiltteydestä ei ole sulle mitään hyötyä. Nyt otat puhelimen kauniiseen käteen, ja soitat että tuli muutos suunnitelmiin, et teille sopii kyllä yöks mut sä et aio mennä siskolles.
Kyllä sitä omaa napaakin saa joskus ajatella ja olla itsekäs, eihän tommosessa ole mitään järkeä. :o

Peesi tälle.

Alkuperäinen kirjoittaja olet liian kiltti:
Tosta kiltteydestä ei ole sulle mitään hyötyä. Nyt otat puhelimen kauniiseen käteen, ja soitat että tuli muutos suunnitelmiin, et teille sopii kyllä yöks mut sä et aio mennä siskolles.
Kyllä sitä omaa napaakin saa joskus ajatella ja olla itsekäs, eihän tommosessa ole mitään järkeä. :o

No mä ehdin jo hoitaa ja sopia lapsille yöhoitopaikankin. En viitsi alkaa enää soitella perua suunnitelmia joka puolelle. Mutta seuraavalla kertaa pitää olla tiukempi kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja olet liian kiltti:

Kyllä nyt pakko peesailla tätä.
Mä olin ennen kans liian kiltti ja suostuin kans millon mihinkin ja vein kans joskus omani hoitoon, että pääsin toisia auttamaan. Kun kyllästyin siihen ja aloin sanomaan EI, niin ihmisten suhtautuminen kyllä alkuun oli tosi nihkeetä, mutta nykyään ne jo tajuaa, että mullakin on rajani, enkä veny millon mihinkin suorituksiin toisten puolesta ja voisin ehkä tarvita apua itsekin silloin tällöin...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

Vissiin oon liian kiltti, enkä toisaalta jaksa kuunnella sitä huokailua, kun ei mene asiat helpolla.

Olet kyllä liian kiltti!!!!

näin juur.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Ja onko tosiaan 100% välttämätöntä olla yövalvonnassa, jos aamulla on tehty vartin kestävä pikanarkoosi?

Se on varotoimenpide ja hyvä niin koska joskus voi jotain kuitenkin tulla jälkioireena.

Minä en tiennyt, että tarvii vahtia, jos on nukutettuna ollut. Ei kukaan sanonut mitään silloin, kun meidän keskimmäinen humautettiin 6kk ikäisenä. Enkä ole kuullut keltään muultakaan.

Pitääkö sen "yövahdin" sitten herätä välilläkurkkaamaan sitä nukkujaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Mä olisin kyllä ilmottanut että jos ei kelpaa tulla meille, niin sitten on yötä sairaalassa, siellä pelaa valvonta.

Niin, miksei muuten jäänyt yöksi sairaalaan? Siellä on hoitajia jotka valvoo potilaita työkseen, ettei sinun olisi tarvinnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Minä en tiennyt, että tarvii vahtia, jos on nukutettuna ollut. Ei kukaan sanonut mitään silloin, kun meidän keskimmäinen humautettiin 6kk ikäisenä. Enkä ole kuullut keltään muultakaan.

Pitääkö sen "yövahdin" sitten herätä välilläkurkkaamaan sitä nukkujaa?

Enpä minä tiiä... Sen vaan tiiän, että pännii aika rutkasti. Mun pitää raahata mukana omat ruuatkin (siis ilta/aamupalat), etten syö kalliita gluteenittomia ruokia, joita hän käyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Mä olisin kyllä ilmottanut että jos ei kelpaa tulla meille, niin sitten on yötä sairaalassa, siellä pelaa valvonta.

Niin, miksei muuten jäänyt yöksi sairaalaan? Siellä on hoitajia jotka valvoo potilaita työkseen, ettei sinun olisi tarvinnut.

Kun ei sinne ollut kuulemma tarvetta jäädä, koska yövalvonta järjestyy muutenkin :headwall:

Yhteistyössä