TAAS meni "rahaa" rokiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu-u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu-u

Vieras
kipeä lapsi joka ei syö mitään, mut silti vinkuu koko aika jotain, maitoo, vellii, jugurttia, leipää...

joo-o 3x velliä viemäristä alas
4x plus juomaa viemäristä alas
3x jugurttia viemäristä alas
2x leipää + härpäkkeet roskikseen...

jurppii

ei auta panadol eikä pronaxen, meillä on enterorokko !!!

Mun lapsi rääkyy vaan sillon kun se on kipeenä. Siks en jaksa kuunnella ku se ei muuten itke ! Ja mä oon raskaana ni vielä vähemmän jaksan kuunnella mitään kitinöitä, koska yritän olla polttamatta tupakkaa !!

Hän on mun enkeli !!

Mun lapsi rääkyy vaan sillon kun se on kipeenä. Siks en jaksa kuunnella ku se ei muuten itke ! Ja mä oon raskaana ni vielä vähemmän jaksan kuunnella mitään kitinöitä, koska yritän olla polttamatta tupakkaa !!

Hän on mun enkeli !!

Jos itkeminen ei ole kokoaikaista, niin silloinhan sitä just jaksaakin... muutaman päivän seisoo vaikka päällään jos on tarvis.

Koita nyt vaan ottaa itseäsi niskasta kiinni - kohta sulla on tuplarääkymiset siellä, kun vauva syntyy, ja sekin sun on vaan kestettävä. Lapset on sellaisia, ne itkee kun joku on vialla, mutta vastaus ongelmaan ei ole se, että antaa kaikessa periksi.

No en haluu et toi huutaa sen takia et ei pysty syömään ku suu niin kipee rakkuloiden takia. ni.

raukka.

Enemmän ihmetyttää et miten noin vahva kipulääke ei muka tehoa :(

ja kyseessä on 1vee lapsi,

Huudattakaa vaan te omianne. En haluu et sen kurkku tulee vielä enemmän kipeeksi itkemisestä.

Kyllä annan vapautta tässä tilanteessa kun on niin kipeä

No en haluu et toi huutaa sen takia et ei pysty syömään ku suu niin kipee rakkuloiden takia. ni.

raukka.

Enemmän ihmetyttää et miten noin vahva kipulääke ei muka tehoa :(

Kyllä sun aloitus koski tasan sitä, että menee ruokaa roskiin kun kipeä lapsi ei anna säilyttä'' puoliksi syötyjä ruokia jääkaapissa vaan ne täytyy heittää roskiin.

Huudattakaa vaan te omianne. En haluu et sen kurkku tulee vielä enemmän kipeeksi itkemisestä.

Ei 1 vee osaa päättää siitä, missä ruoka on paras säilyttää. Ei se ole hänelle mitään vapautta.

Vapautta on se, että lapsi saa kipeänä ollessaan syödä mikä ikinä alas menee, vaikka sipsejä ja pillimehua.

Oikein toimit. Kamalaa, kun noin pieni on kipeä. Inhottavaa, kun kova nälkä varmaan ja kivun vuoksi ei voi syödä. Anna vaikka jäätelöä ja vesimelonia, ihan mikä sattuu maistumaan. Tuo on nyt hetkellistä tuo ruuan haaskuun meno.

Yhteistyössä