Taas menee apteekkiin 250e kun haen lapselle lääkkeitä..

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ymmärrän jos vähän kirpasee.

Meillä maksaa vauvan maidot kuussa 258 euroa (eikä saada mistään mitään takaisin) eikä tuo edes kerrytä maksukattoa koska ei ole kelakorvattava :headwall:

Tuohon päälle ollaan joka kuukausi saatu hankkia myös antibiottikuuri ja kipulääkkeet eli hippasen vajaa 300 kuussa menee pelkästään apteekkiin.

Onneksi nyt on valoa näkyvissä, jospa tämä tästä.
Miten niin ette saa maidosta korvausta? Me saatiin ja maksoi saman kuin tavallinen maitolitra. Vai eikö teillä ole diagnoosia?
Näin juuri, eli diagnoosi uupuu koska emme pääse altistukseen. Altistukseen emme pääse koska lapsi ei ole ollut elämässään vielä riittävän montaa päivää terveenä jotta atistaa voitaisiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja akvarakkula:
Sosiaalitoimistosta maksusitoumus! Hae edes kerran,auttaa pitkälle!.Sossu kun maksaa lääkkeet ja sähkön.Jos kovasti sairas lapsi niin myös harkinnanvaraista toimeentulotukea saa,harrastukseen tahi lomaan!! Ei se ole häpeä siellä käydä jos apua tarvitsee
En saa sieltä mitään nyt, kun äitini on laittanut tililleni rahaa vuokranmaksua varten. Maksoin vasta melkein vuoden sähkölaskut kerralla ja veti talouden aika tiukille. Tiliotteet kun pitäisi viedä, laskisivat varmaan äitini laittamat rahat mulle tuloiksi. Elämä on..
laskee ne. Mun isäkin laittaa lasten synttärirahat mun tililleja en lasketaa tuloiksi, vaikka ei ne tuu mu käyttöön vaan anaan lyhntämätömänä lapselle. iäsni ei voi antaa käteisellä ku asuu toisella paikakunnalal,noin 800km päässä meistä
Postitse voi lähettää myös käteistä. Se kirje vaan jotenkin vakuutetaan tjtn.
 
mitäs jos
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Äitin kandeis laittaa rahat käteisenä sulle. Joo, toimeentulotukena saisit varmasti maksulapun apteekkia varten, sekä sähkölaskujen maksut sossusta. meilläkin suuret lääkekulut, eivät mene kaikki maksukattoon mikä nyppii.
Asuu sen verran kaukana, että pakko tehdä tilisiirtona. Muuten olisinkin hakenut sen maksusitoumuksen, mutta kun varmaan on pakko tehdä koko hakemus, taitaisi jäädä +-0.
pyydä ensi kerralla maksamaan vuokranantajalle suoraan jos vielä tulee tarvetta lainata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs jos:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Äitin kandeis laittaa rahat käteisenä sulle. Joo, toimeentulotukena saisit varmasti maksulapun apteekkia varten, sekä sähkölaskujen maksut sossusta. meilläkin suuret lääkekulut, eivät mene kaikki maksukattoon mikä nyppii.
Asuu sen verran kaukana, että pakko tehdä tilisiirtona. Muuten olisinkin hakenut sen maksusitoumuksen, mutta kun varmaan on pakko tehdä koko hakemus, taitaisi jäädä +-0.
pyydä ensi kerralla maksamaan vuokranantajalle suoraan jos vielä tulee tarvetta lainata.
Sossu vaatii kuitin vuokrasta...maksajan pitäisi olla ap tai muuten se katsotaan tuloksi.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja akvarakkula:
Sosiaalitoimistosta maksusitoumus! Hae edes kerran,auttaa pitkälle!.Sossu kun maksaa lääkkeet ja sähkön.Jos kovasti sairas lapsi niin myös harkinnanvaraista toimeentulotukea saa,harrastukseen tahi lomaan!! Ei se ole häpeä siellä käydä jos apua tarvitsee
En saa sieltä mitään nyt, kun äitini on laittanut tililleni rahaa vuokranmaksua varten. Maksoin vasta melkein vuoden sähkölaskut kerralla ja veti talouden aika tiukille. Tiliotteet kun pitäisi viedä, laskisivat varmaan äitini laittamat rahat mulle tuloiksi. Elämä on..
laskee ne. Mun isäkin laittaa lasten synttärirahat mun tililleja en lasketaa tuloiksi, vaikka ei ne tuu mu käyttöön vaan anaan lyhntämätömänä lapselle. iäsni ei voi antaa käteisellä ku asuu toisella paikakunnalal,noin 800km päässä meistä
Postitse voi lähettää myös käteistä. Se kirje vaan jotenkin vakuutetaan tjtn.
Kannattaa vaan vuorata hyvin kirjeen sisään. Ja pienissä erissä. Eli 20 euroa vaikkapa setelinä vaikka kaksiosaisen kortin väliin kirjekuoreen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ymmärrän jos vähän kirpasee.



Näin juuri, eli diagnoosi uupuu koska emme pääse altistukseen. Altistukseen emme pääse koska lapsi ei ole ollut elämässään vielä riittävän montaa päivää terveenä jotta atistaa voitaisiin.
Me olimme n. kuukauden ilman maitotuotteita ennen altistukseen menoa. Lapsella ei ollut oireita, kun ei maitoa saanut. Vaikka varmaan olette kaikki keinot käyttäneet.
 

Yhteistyössä