Taas maanjäristys ja tsunami

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ahdistaa tuo 2012. JA mitä lähemmäs se tulee niin sen enemmän ahdistaa.
Varmaan joudun sen vuoden vetää lääkkeitä et pärjään :(
Mua kauhistuttaa ajatus siitä että kaikki loppuisi ja en saisi olla rakkaitteni kanssa tämän pitempään. Alan nytkin itkeä kun ajattelen sitä.
Vaikka itseltä voi henki lähteä ennen sitä jne jne niin toi ajatus maailmanlopusta saa mut sekoamaan.

Oikeastaanhan povataan muutosta maapallolle, EI kaiken loppua!
Noi dokumentit sun muut vaan repii katsojia tuolla ´Maailmanloppu´nimellä. :(

Joillekinhan "maailmanloppu" olisi jo rahatalouden romahtaminen. Voi olla että se tarkoittaisi palaamista takaisinpäin ajassa, mutta ei se ihmiskunnan loppu olisi.

Näkiskö jostain tilastoja tms. noista maanjäristyksistä?
Siis että kuinka usein niitä on tapahtunut ja kuinka isoja.

Haluaisin nähdä ihan faktaa siitä että en vaan kuvittele niiden lisääntyneen huimasti.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
no sitä se 2012 teettää

kui?

Tuolloin on ennustettu tulevaksi maailmanloppu ja sitä ennen maailmaa runtelee järistykset, tsunamit jne. Kuulemma

höpö höpö. Tää kaikki on kirjoitettu Raamatussa ja sen kerrotaan enteilevän Jeesuksen takaisin paluuta, jota taas kyllä seuraa, että koko maailma joutuu lopulta tuomittavaksi.

Mua ahdistaa tuo 2012. JA mitä lähemmäs se tulee niin sen enemmän ahdistaa.
Varmaan joudun sen vuoden vetää lääkkeitä et pärjään :(
Mua kauhistuttaa ajatus siitä että kaikki loppuisi ja en saisi olla rakkaitteni kanssa tämän pitempään. Alan nytkin itkeä kun ajattelen sitä.
Vaikka itseltä voi henki lähteä ennen sitä jne jne niin toi ajatus maailmanlopusta saa mut sekoamaan.

Rukoile Jeesusta elämääsi. Hän antaa rauhan ja toivon :).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
ei se oo iltsikan sivuilla ollukkaan ku aamusta asti!!

No anteeksi nyt hirveästi! Minä en ole iltalehteä ollut lukemassa heti aamusta. :/
Sitäpaitsi näyttäisi että uutinen on sivulle laitettu klo 16.39 (päivitetty klo 18.37) , mutta ehkä iltis huijaa?

No kyllä tossa mun mielestä on ihan selkeästi kellon aika 09.09???

No niinpä sinun linkittämässä uutisessa näyttäisi olevan. Minun linkittämässäni uutisessa oli ilmoittamani kellonaika ja tämä http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010022711212859_ul.shtml

uutinen näyttäisi olevan julkaistu klo 19.36

Ja idea tässä oli?

Kyllästyttää vaan että samaa asiaa jauhetaan sata kertaa ja tullaan hehkuttamaan "valtavasta uutisesta" mikä on ollut muiden tiedossa jo useita tunteja..

Yhteistyössä