MARRASKUUSSA MAANJÄRISTYS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
MÄ OLEN KUULLUT TÄLLÄISEN ENNESTUKSEN JOSTAIN AIKASEMMIN! :o Että 2010 tulee maanjäristys... Mutta en mä kyllä usko!

Nyt tuli kamala pelko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No jopa onkin Suomen vuoro järistä. Viimeksi järisi Ruotsissa, sitä edellisellä kerralla Norjassa. Kai se tulee hiljakseen tännekin. P.S. Ruotsin järistys oli paljon voimakkaampi kuin Norjan, että senkin suhteen varmaan Suomessa rikotaan ennätyksiä. :whistle:

Sorge, on vaikea uskoa, että Suomessa tulisi maanjäristyksen vuoksi jotenkin poikkeuksellisen paljon kuolonuhreja. Keskenmenotilastot toki nousevat hetkellisesti.

Mä olen ollut Alajärvellä tuolloin 1979 ihan pienenä vauvana. Kysyin äidiltä, muistaako järistyksen ja kun luin jutun niin muisteli jotain järistystä silloin tuntuneen. Aika lievä oli siis tuo Suomen voimakkainkin maanjäristys.

hahahahahah, ei huh huh !
Koulun maantiedon tunneilla seltiettiin joskus,e ttä suomeen ei voi tulla kovin voimakkaita maanjäristyksiä.
Ja mä en usk tollasiin unihömpötyksiin ollenkaan. Täyttä skeidaa !

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
No mä näin kans unta että meille tuli loton jättipotti sekä mä ihmeellisesti parannuin diabeteksestä ja laihduin 30 kiloa. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Niin, tää tapahtuu siis huomenna maanataina :D

Wautsi :flower: Tuu sitte kertoon toteutuiko??!! :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
No mä näin kans unta että meille tuli loton jättipotti sekä mä ihmeellisesti parannuin diabeteksestä ja laihduin 30 kiloa. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Niin, tää tapahtuu siis huomenna maanataina :D

Wautsi :flower: Tuu sitte kertoon toteutuiko??!! :D :whistle:

maaanantaina lottopotti? kyllä se maailmanloppu pitää jo sitten vuorokauden sisällä tulla....

Maanjäristys, kolari, hukkuminen, sähköisku, salama,puu kaatuu päälle,sikainfluennsa, lintuinfluenssa, pumppu pettää, ....... jne... eipä sitä ikinä tiiä millon ja mihin syyhyn se loppu tulee...

Eletään nyt kuitenkin päivä kerrallaan eikä murehdita asioita joihin ei voida vaikuttaa.

Suomessa on ollut ja tulee olemaan maanjäristyksiä, mutta suurella todennäköisyydellä ne ovat vain sellaisia astioita kilisyttävän kokoisia. Onhan tänne saatu aikaiseksi (ainakin kahdesti) mittareiden rekisteröimä "maanjäristys" ihmisten hyppimisellä festarialueella.

Mä näin viime yönä unta, että ensi viikolla on vain + 6 astetta lämmintä koko Suomessa Kainuuta lukuunottamatta, jossa lämpöä on + 30 astetta. Joten kaivakaas villapuserot esiin, jos ette asu Kainuussa! :D

Yhteistyössä