Taas likka tuli itkien koulusta :(

On se kumma kun ei saada paria poikaa kuriin!!

Tässä on joutunut olemaan vanhempiin ja kouluun yhteydessä jo useaan kertaan, kun eskarilainen likka itkee.
Koulumatkalla (Taksi ) haukutaan läskiksi yms...
Ja kun huutelijat on 3 ja 5 luokkalaiset!!

Mihis seuraavaksi sitten otetaan yhteys, jos ei opettajat eikä vanhemmat onnistu lopettamaan tätä??
 
kotiäiti
Siis taksissa haukutaan. Kyllä ottaisin yhteyttä myös taksikuskiin. He ovat myös kasvattajia ajaessaa koulumatkoja. Näin on veljeäni ohjeistettu, on siis taksikuski.
 
ikävää
On ikävä totuus että nykyajan kakaroilla ei ole mitään kuria vanhaan menoon verrattuna. Ainahan tuota on tehty kyllä, mutta lisääntyy kokoajan.
Eikö kuljettaja kuule puheita? Istuisi hänen lähellään..
 
pat
täällä päin taksikuskit kans puuttuvat siihen, mitä taksimatkojen aikana tapahtuu. Kerran soitettiin koulusta, että poikas on täällä eikä tulossa kotiin, koska ei ollut uskonut taksikuskia vaan oli sotkenut itsensä tahallaan kuralätäkössä...
Ja jos ei koulun rehtori pysty hoitamaan asiaa, niin eikös sitä sitten kannattaisi myös ottaa yhteyttä kunnan koululautakuntaan.
 
Kuski on tietoinen asiasta, hän on mieheni työ kaveri.. Nyt ollaan koitettu jos miehen pomo antaisi vaihtaa reittejä muutamaksi päiväksi, että mies olisi läsnä tilanteessa.
Kun tuo vakio kuski on oikeasti tosi saamaton.. Hiljainen hissukka, mukava mutta arka..

Vanhemmat ovat olleet ainakin naamaa päin ihan ok. Ymmärtäneet ja omien puheidensa mukaan yrittäneet osaltaan saada poikia kuriin, mutta eipä tuo tunnu asiaa auttavan.
 
vieras
No minä soittaisin vanhemmille, että kun mitään muutosta ei ole tullut niin voisinko MINÄ pitää pienen puhuttelun näille pojille... Ja pitäisin joka tapauksessa. Suostu ne vanhemmat tai ei.
 
Sitten uudestaa yhteys poikien vanhempiin ja nokatusten asian kanssa, POJAT mukaan.


Kyllä kuulkaa jos mun muksustani olis kyse- ihan kummin päin vaan- niin takuulla pitäisin huolen että loppuu.(enkä syyllistä siis sua, ottaa vain päähän tuollainen)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pat:
täällä päin taksikuskit kans puuttuvat siihen, mitä taksimatkojen aikana tapahtuu. Kerran soitettiin koulusta, että poikas on täällä eikä tulossa kotiin, koska ei ollut uskonut taksikuskia vaan oli sotkenut itsensä tahallaan kuralätäkössä...
Ja jos ei koulun rehtori pysty hoitamaan asiaa, niin eikös sitä sitten kannattaisi myös ottaa yhteyttä kunnan koululautakuntaan.
Tosi hyvä. Mä teidän yhden tapauksen ku kaverin poika ei ollu menny sinne taksiin suoriolla. Niin opettaja oli soittanu kotiin et me ei saada lasta taksiin niin äiti oli käskeny laittaa lapsen käveleen vaja 5kilsaa kotiin. Ja taksi oli menny toisten lasten kans. Olipahan lapsi alkanu totteleen ;)
 

Yhteistyössä