Taas lehdessä ;-D

vierailija
Miksi sulla oli taas sama vanha takki? Mikset laittanut uutta takkia kun sähän ostit juuri viisi takkia?
Miksi taas nuo lasit? Miksei jotkut uudet ja muodikkaat?
Ja miksi taas sama kampaus? Mikset käynyt ennen huutokauppaa laittamassa hiukset nätisti?

Miksi sulla oli taas sama vanha takki? Mikset laittanut uutta takkia kun sähän ostit juuri viisi takkia?
Miksi taas nuo lasit? Miksei jotkut uudet ja muodikkaat?
Ja miksi taas sama kampaus? Mikset käynyt ennen huutokauppaa laittamassa hiukset nätisti?
Koska en jaksa ottaa laput pois enkä kampaajalle mennä ennen kuin tukka kasvaa pikkasen ja pidennykset saan päähän :ROFLMAO:

Waude,
susta on tullu julkku!:LOL:

Ei muutaku temppareihin, selviytyjiin, big brotheriin etc.:giggle:;)

Onnea, menestystä ja hyvää terveyttä sekä oikein hyvää pääsiäistä Milanna.:)

vierailija
” Emme kai ole vielä tässä elämässämme nähneet tämän luokan tyrkympää ?”
- Eikö siis edes se transuehdokas?
- ”No, ei tod. Ei se ole mikään tyrkky ole ollut ainakaan tähän verrattuna.”

Milana on kutsuttu näyttämään meille, että julkkis-transut eivät ole tyrkkyjä, ainakaan häntä pahempia.

vierailija
Ai tarkoitat eduskuntaehdoka- transua?
Jos, niin olet oikeassa: Milanna näyttää, että se transu, vaikka tosin hän meikkaakin rajusti ohi, on siistimpi katsottava, eikä mikään tyrkky. Milanna antaa omalla käytöksellään ns. Tyrkylle uuden todellisen vertailukohteena.

Joo mä en muuta odottanut sieltä kun päästä lehteen :ROFLMAO:? Just odotin milloin ne ilta sanomat tulee! Ei tsiisus! Mä olen itse Tampereella nytkin, enkä mitään muuta odottanut kun tulla piipahtaa ja huuta 90 luvun mukit. Jos olisin halunnut olla tyrkky tekisin sen edes silloin kun olisin laihtunut eikä kaksoisleukaa olisi roikkunut ja tukkaa kunnossa. Vielä tiedoksi että mun takki pikkasen poltettu takana siksi se on käytössä töissä ja näytän hyper lihavalta kun bumbag takin sisällä, siellä oli pirun kuuma. Kun menen Helsinkiin muualle kuin huutokauppoihin tai töihin laitan sentään edes pidennykset, kun inhoan lyhyt tukkaa, paitsi ai että kuinka se on töissä mukavaa, eikä tarvi mitään tehdä vain herätä ja mennä :LOL:. Mua enemmän näiden muumimukien haloo naurattaa, only in Finland. No mutta toisaalta saa naurut kun tätä jaksetaan uutisoida, ehkä se myös tarkoittaa että kaikki asiat täällä on kunnossa. P. S ja mua tunnistettu myös pitkien hiusten kanssa, hauskin että selfit oli otettu:ninja:, nämä LV lasit mä rakastan istuvuuden takia. Sekä kun ne aina mun autossa (n), pitääkö mun vielä selittää minkälaiset esim alushousut juuri nyt päällä tai miks aina samat mustat lenkkarit kans, nekin LV prkle mutta ainoat mukavat töissä ja pilattu jo.

vierailija
Milsu menee ihan vahingossa "hyvissä ajoin" eturiviin. Oikeestaan Milsu ei tiennyt, että mediaa paikalla. Milsu haluaa elää niiiiiiiiiiiiin vaatimattomasti poissa julkisuudesta.

Voi luoja. Mitähän se on valmis tekemään, että pääsee iltapäivälehtiin, Seiskaan, Hymyyn...

Yhteistyössä