Taas lähti läheinen :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jenmo

Vieras
Perjantaina oli naapurin juoppo mennyt ja puukottanut kuoliaaksi mun hyvän ystävän (jota olen myös tapaillut aikanaan) :'(

Aina lähtee joku ja yleensä mitä nuorempi/kiltimpi etc., sen aiemmin ja sitä julmemmalla tavalla. Mun tupakkalakko meni vituiksi eilen, kun varmistui että tuo uutinen koski tätä mun ystävää.

Mä en ymmärrä tätä maailman epäoikeudenmukaisuutta! En oo koskaan ymmärtäny, enkä tuu ymmärtämään!!!! :'(

Mies sai surmansa puukotuksessa Oulussa
Perjantai 8.1.2010 klo 23.35 (päivitetty 9.1.2010 klo 09.02)

Mies kuoli puukotuksessa perjantai-iltana Oulussa Tuiran kaupunginosassa.

Hätäkeskus sai ilmoituksen tappelusta kerrostalon rappukäytävässä Koskitiellä puoli yhdeksän jälkeen illalla. Soiton perusteella osapuolet olivat poistuneet.

Metelistä olivat vastanneet 27- ja 54-vuotiaat paikkakuntalaiset miehet. 27-vuotiasta oli puukotettu.

Uhri soitti viimeisillä voimillaan hätäkeskukseen. Poliisi löysi puhelun perusteella nuoren miehen hengettömänä saman kerrostalon asunnosta.

54-vuotias puukottajaksi epäilty löytyi lähistöltä. Oulun poliisin mukaan hän on alustavassa puhuttelussa myöntänyt teon.

Mies on pidätetty ja hänen vangitsemisestaan päätetään alkuviikosta.

En tiedä onkoitse ollut maistissa, sen tiedän että hänen seinänaapurissaan asui alkoholisoituneita, välillä meluavia (mielestäni pelottavia) ihmisiä... Epämääräistä porukkaa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja tuo?:
Mies sai surmansa puukotuksessa Oulussa
Perjantai 8.1.2010 klo 23.35 (päivitetty 9.1.2010 klo 09.02)

Mies kuoli puukotuksessa perjantai-iltana Oulussa Tuiran kaupunginosassa.

Hätäkeskus sai ilmoituksen tappelusta kerrostalon rappukäytävässä Koskitiellä puoli yhdeksän jälkeen illalla. Soiton perusteella osapuolet olivat poistuneet.

Metelistä olivat vastanneet 27- ja 54-vuotiaat paikkakuntalaiset miehet. 27-vuotiasta oli puukotettu.

Uhri soitti viimeisillä voimillaan hätäkeskukseen. Poliisi löysi puhelun perusteella nuoren miehen hengettömänä saman kerrostalon asunnosta.

54-vuotias puukottajaksi epäilty löytyi lähistöltä. Oulun poliisin mukaan hän on alustavassa puhuttelussa myöntänyt teon.

Mies on pidätetty ja hänen vangitsemisestaan päätetään alkuviikosta.

On tämä juuri.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
:hug:

Mie kuulin myös viikolla ikäviä uutisia, puukotuksesta kyse kans... Maailma on epäoikeudenmukanen, mut ei se auta ko hyväksyä seki asia... :/

Voimia :hug:

Juu osanotto sullekin. Vaikka näitä aina tulee ja jo luulee"tottuneesa", nähneensä, kuulleensa kaiken, niin siltimeni eilisilta itkien rankasti.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Fakta:
Se on varmaa, että kaikki me joskus kuolemme tavalla tai toisella.

Se tietohan helpottaakin paljon silloin kun on menettänyt läheisensä. Mulla oli yhteen väliin "putki" että muutaman vuoden ajan joka vuosi kuoli ainakin 1 läheinen eikä sen faktan tiedostaminen että jokainen kuolee joskus auttanut pätkääkään.

Joskus voisi hieman miettiä mitä suustaan päästää, sairasta saada kiksejä tuollaisesta.

Kuumimmat

Yhteistyössä