Taas kysymys siitä j-e -pilsusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se sama mokailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se sama mokailija

Vieras
Otin siis eilen jälkiehkäisytabletin enkä ole kokenut mitään oireita eilen, ei pahoinvointia, ei mahakipuja, ei huimausta, ei vuotohäiriöitä. Nyt tänään illalla ilmaantunut lieviä mahakipuja ja kauhea palelu, pahoinvointia ei ole edelleenkään eikä onneksi mitään vuotoja. Jostain kuin, että vuoto on alkanut joillakin viiden päivän kuluttua, joillakin taas ei. Käytin Nor-Levo-tablettia. Onko muilla kokemuksia oireista? Olis kiva tietää mitä odottaa, tää on minulle eka kerta koko hommassa.

No vuoto alkoi sitten kun kuukautisten kuuluikin alkaa, eli ei tuo minulla vaikuttanut kiertoon mitenkään. Olihan se vähän hermoja raastavaa odotella, mutta eihän siinä muutakaan voi tehdä. Kaikille ei tosiaankaan tule mitään massiivisia oireita.

Toivottavasti on myös vika kerta. Vaikka tuo on hyvä olemassaoleva keino, se ei saa kuitenkaan koskaan olla etukäteen harkittu vaihtoehto, vaan mielestäni ensin on tehtävä kaikkensa ehkäistäkseen muuten - ellei sitten halua raskaaksi.

[QUOTE="Vieras";23797783]No vuoto alkoi sitten kun kuukautisten kuuluikin alkaa, eli ei tuo minulla vaikuttanut kiertoon mitenkään. Olihan se vähän hermoja raastavaa odotella, mutta eihän siinä muutakaan voi tehdä. Kaikille ei tosiaankaan tule mitään massiivisia oireita.

Toivottavasti on myös vika kerta. Vaikka tuo on hyvä olemassaoleva keino, se ei saa kuitenkaan koskaan olla etukäteen harkittu vaihtoehto, vaan mielestäni ensin on tehtävä kaikkensa ehkäistäkseen muuten - ellei sitten halua raskaaksi.[/QUOTE]

No ei minulla suunnitelmissa ollut nytkään mokata tätä asiaa ja soimaan itseäni varmaan pari viikkoa ainakin, ehkä enemmänkin. Suhde on ihan uusi eikä ole tarkoitus lisääntyä tämän ihmisen kanssa enkä muutenkaan halua lasta enää. Pääasia tietenkin, että lasta ei tule, olen muuten pulassa pahasti.

No, olet sitten varmaankin läksysi oppinut. Tosin, mikäli olet sama henkilö kuin eilisessä jälkiehkäisyketjussa, niin ilmeisesti mitään ehkäisyä ei muistettu käyttää.

Ei kai saarnaaminen kuitenkaan auta, ja kun olet aikuinen ihminen, niin teet jatkossa(kin) valinnat itse ja kannat niiden seuraukset. Toivottavasti et nyt sitten tosiaankin kanna tämän asian seurausta ensin yhdeksää kuukautta sisälläsi ja sitten vielä paljon pidempään käsivarsillasi.

Ai niin, kuukautiset voivat sitten tosiaan myöskin myöhästyä normaalista aikataulusta tuon jälkiehkäisyn takia, joten siihenkin kannattaa ennalta varautua. Ei silti kannata tuudittautua, vaan tehdä testi sitten kun sen aika on. Liian aikainen testaaminenkaan ei toisaalta kannata, eli vähän kannattaa odottaakin.

Malttia, ja onnea.

Yhteistyössä