Taas kysymys Clomeista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellu

Jäsen
05.09.2004
201
0
16
Eli kysyisin teiltä joilla kokemusta Clomeista (ja oireista), että onko kenelläkään Clomit lisänneet ruokahalua ja pissaamisen tarvetta?
Itsellä ensimmäinen Clomikuuri syöty (2tbl kp3-7), nyt siis menossa kp 20/29-30 ja nyt muutaman päivän ajan olen huomannut, että mieleni tekee koko ajan syödä jotain, vaikka olisin juuri syönyt eikä olisi nälkääkään (siis suoaista tekee enemmän mieli).. :p Isännälläkin oli eilen lystiä kun makasin illalla sängyssä toisessa kädessä pala HK:n sinistä ja toisessa suolakurkku, niitä sitten popsin menemään :p
Myös pissillä pitää käydä vähän väliä, ei niinkään päivällä, mutta illalla se ravaaminen vessassa alkaa, olen nyt kolmena viimeisenä yönä joutunut käymään 2 kertaa yössä vessassa...Onko ihan normaalia???
Mitään muita oireia en ole huomannut, mkä on ihan hyvä, kun nyt ei vaivaa edes normaalit pms-oireet joista olen viimeisen vuoden ajan kärsinyt! Oloni muuten on mitä parhain! B)
Oviksen bongasin kp 12, joten ilmeisesti Clomit ovat aikaistaneet ovulaatiota..tai viimeiseen 3 kuukauteen en ovista ole bongannut lainkaan, vain pari oista vuoden sisään ja nekin olleet kp 17 ja 18! :/ Ne eivät kuitenkaan tuottaneet toivottua tulosta :'( Mutta toivotaan, että clomeista on nyt jotain apua! ;)

Suuri Kiitos Kaikille Clomeilijoille, jotka osaisivat vähän neuvoa/avittaa toista! :flower: :flower: :flower:
Ja Hirrrrmuisen paljon +++ onnea kaikille! :heart: :flower: :heart: :flower:

Heipähei,

kuulostaapa tutulle tuo jatkuva nälkä ja vessassa ravaus! Mulla toka clomikuuri menossa, reilu viikko oviksesta ja ihan koko ajan pitäis syödä jotain, voisin ahmia putkeen suolasta ja makeaa, hyvä etten kaikkia yhtä aikaa! Ekassa clomikierrossa ei tällasta ollut, vaikka ainahan mä kyllä ruoasta tykkään, hehee :laugh: Mies ihmettelee vierestä ja kyselee, että taasko sä syöt! Öisin pitää käydä vähintään kerran veskissä, ei normaalia mulle. Kovastihan sitä toivoo, että tärppi olis käynyt, mutta en uskalla edes ajatella sitä, mieluummin pistän tän kaiken taas muiden hormoonien piikkiin...

Tosiaan minuakin kiinnostaa, onko tämä normaalia clomioireilua vai mitä...

Plussaonnea sinulle, pääsispä seuraavaksi syyttämään raskautta näistä omituisista mieliteoista ja syöpöttelystä! =)

Kyllä löytyy kokemusta tuosta asiasta! eka clomi kuuri takana ja koko ajan nälkä ja pissa hätä. hyvä tietää et tää on ihan normaalia ku muillaki on. Tsemppiä yrityksille!

Yhteistyössä