Taas kyssäriä 80-luvusta...

Näin mäkin tässä kotosalla vähän uumoilinkin. Menin meinaan ostaan tänään sadannetta tuhannetta kertaa paitaa kasari bileisiin ja myyjä sanoi tuon paljetti paidan olevan todella passeli sinne juhliin.Ostin sit sen. Nyt sit oon kyselly muilta niin ketään ei oikein muista 80-luvulla sellasia olleen. Voi peeveli... :headwall:

Mä muistan kyllä että esim. farkkutakin selässä oli paljettikuvia. Ja hihansuissa. Ja kauluksissa. Mutta lähinnä siis farkkutakeissa. Korviksissa oli kyl paljetteja, mullakin oli sellaiset isot paljettiroikot.

Kyl mun äidillä oli 80-luvun puoloivälissä sellanen juhlapuku, missä oli se yläosa ihan täynnä pientä paljettia... ja se oli huippumuodikas, muistan ku kaikki muut mutsit "kuolas" sitä! :p

Oikeesti?! Voiskohan se sittenkin käydä? Mä en nimittäin enää jaksaisi lähtee kauppoihin sompaileen. Mä jostain suomi24 keskustelusta löysin äskön jotain vinkkeleitä lisää ja siellä ainakin joku kirjotti, et mikä tahansa kiiltävä kullan ja pronssin värinen kelpaa. Nuo paljetit ovat kiiltäviä pronssin värisiä. :D

Kyllä paljetit ja kiiltävät metalliskuosit ja eläinjäljitelmä kuosit oli in, varsinkin sitten puolen välin jälkeen. Ja nää nykymuodikkaat pillifarkut ja kiilakorkoiset saappaat joiden varsi tulee lahkeen päälle. :whistle:

Yhteistyössä