Taas kummeudesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olipas taas vajaa vuosi tässä taukoa kun kummityttöni äiti piti yhteyttä. Tytön synttärit lähestyivät niin alkoi puhelua ja viestejä tulla tänne suuntaan. Nyt kun synttärit on taas ohitettu reilu kuukausi sitten niin loppui se soittelu ja viestittely. Saas nähä alkaakos taas kun synttärit alkaa olla ajankohtaiset :D

Minua ei paljoa huvita olla yhteydessä erääseen kummilapseen tai perheeseen. Yhteydenpito on aina ollut yksipuolista. Itse muistin sisarustenkin synttärit ym, mutta minun lapsen merkkipäiviä ei sieltä olla muistettu laisinkaan. Nyt kummipoika on sen ikäinen, että voisi halutessaan itsekin olla yhteydessä. Joten jouluna ja synttärinä laitan lahjakortin tms postissa sinne....ainiin, koskaan ei ole tullut kiitosta, edes vauva aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja siipirikkomenninkäinen:
Minua ei paljoa huvita olla yhteydessä erääseen kummilapseen tai perheeseen. Yhteydenpito on aina ollut yksipuolista. Itse muistin sisarustenkin synttärit ym, mutta minun lapsen merkkipäiviä ei sieltä olla muistettu laisinkaan. Nyt kummipoika on sen ikäinen, että voisi halutessaan itsekin olla yhteydessä. Joten jouluna ja synttärinä laitan lahjakortin tms postissa sinne....ainiin, koskaan ei ole tullut kiitosta, edes vauva aikana.

Sama täällä, ei se kiitos luulisi niin vaikea sana olevan :(

Yhteistyössä