taas kolahti luukusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
televisiolupamaksu :headwall:
mä en kyllä kertakaikkiaan käsitä et minkä takia pitää itsensä maksaa kipeeks jostain tv-luvasta kun meillä katsotaan telkasta kymppiuutiset ja greyn anatomia :headwall: taidan soittaa sinne et telkka pamahti ja uutta ei tuu. tuntuu niin typerältä maksaa tyhjästä!!!! \|O

*eikä ees helpottanu*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:01 Mellu kirjoitti:
muut kanavat perii käyttömaksut mainoksista...
ne on vaan yle 1 ja yle 2 plus teemojen se summa mistä maksat..
eikä meillä ees katota noita kanavia...eli mä maksan tyhjästä... \|O \|O

no niinpä \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:03 Pehmeäpupu kirjoitti:
No eihän sitä kannatakaan maksaa. Kun ei auo ovea koskaan kutsumattomille vieraille niin ei tarvikaan maksaa :whistle:

Samaa oon ajatellut...mutta eikö ne nykyään pysty jotenki peilaamaan kellä on tv ja kellä ei, ja ketkä sitä käyttää?

Ajattelin ilmottaa että tv meni rikki ja uutta ei o vara ostaa, siis etti oo telkkua enää...varsinki kun tuo digihommakin tulee ja lähetyksetkin pelaa entistä huonommin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:26 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:03 Pehmeäpupu kirjoitti:
No eihän sitä kannatakaan maksaa. Kun ei auo ovea koskaan kutsumattomille vieraille niin ei tarvikaan maksaa :whistle:

Samaa oon ajatellut...mutta eikö ne nykyään pysty jotenki peilaamaan kellä on tv ja kellä ei, ja ketkä sitä käyttää?

Ajattelin ilmottaa että tv meni rikki ja uutta ei o vara ostaa, siis etti oo telkkua enää...varsinki kun tuo digihommakin tulee ja lähetyksetkin pelaa entistä huonommin.

niillä on laite josta näkee onko asunnossa just tv auki.

Yhteistyössä