taas koira-aloitus *nolostelee* kaikenlaisia kysymyksiä..

kun muilla foorumeilla ei oo mitää elämää ja kasvattajan kanssa menee aikataulut ristiin etten sillekään voi soitella :ashamed:

meille tulee koiranpentu viikon päästä ja nyt haluaisin kysellä pentuhankinnoista..

*PANTA millaisen pannan olet hankkinut pennullesi?
itse olen katsellut noita hurtta-pantoja pentupannoiks, mut en osaa arvioida pituutta :ashamed: aikuisen tanskandogginartun pannan pituus on n.55cm ja luovutusikäselle pennulle 45cm on vielä liian iso,eli siis....? 30-40cm? :ashamed:

*KYNSISAKSET millersin sakset ehdottomasti, mutta niitäkin on useata kokoa, doggi on iso koira,mut ei ne kynnet kuitenkaan ole niin paksut ja isot,et mitäähh..

muut tarpeet onkin sit jo tilattuna, siis ruokakupit ja jotai leluja jne..
pedin teen pojan vanhasta patjasta ja peitoista.
aita pitäs hankkia keittiön ovelle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
kun muilla foorumeilla ei oo mitää elämää ja kasvattajan kanssa menee aikataulut ristiin etten sillekään voi soitella :ashamed:

meille tulee koiranpentu viikon päästä ja nyt haluaisin kysellä pentuhankinnoista..

*PANTA millaisen pannan olet hankkinut pennullesi?
itse olen katsellut noita hurtta-pantoja pentupannoiks, mut en osaa arvioida pituutta :ashamed: aikuisen tanskandogginartun pannan pituus on n.55cm ja luovutusikäselle pennulle 45cm on vielä liian iso,eli siis....? 30-40cm? :ashamed:

*KYNSISAKSET millersin sakset ehdottomasti, mutta niitäkin on useata kokoa, doggi on iso koira,mut ei ne kynnet kuitenkaan ole niin paksut ja isot,et mitäähh..

muut tarpeet onkin sit jo tilattuna, siis ruokakupit ja jotai leluja jne..
pedin teen pojan vanhasta patjasta ja peitoista.
aita pitäs hankkia keittiön ovelle..
Mene eläinkauppaan ja esitä kysymyksesi siellä. Ne osaa neuvoa =)
 
panta: varmasti tuollainen 30-4o senttinen on hyvä, sellanen jonka saa tarpeeksi kireelle, omalle rotalle ostin kissanvaljaat, no tuo hirmu on nyt peräti polveen asti, niin...
Sakset: osta ne punaset millerit menee kääpiökoiralle ja doggille. sain sellaset "perintönä" iskän pikkupuudelillta ja mulla oli bernhardilainen...
 
rimpula
Yritin etsiä netistä samanlaista hihnaa, kuin juuri ostin. Mutta enpä löytänyt. Vastaavanlainen löytyi http://terrieri.net/kauppa/index.php?main_page=product_info&products_id=716
Minä ostin liikkeestä Jokke Viking merkkisen ja hinta oli 18.50e Tosin muistelisin, että tässä Joken hihnassa leveys on 2cm (helpostihan tuon tarkistaisi jos eteiseen kävelisi..) Mutta ei näytä kovastikaan hinnat eroavan. Ellei sitten jotain todella erkoista osta.
 
Musta noi millersit on varmaan huonoimpia saksia mitä on. Eli en omalle niitä ostaisi.
http://www.unelmalemmikit.net/kauppa/product_details.php?p=270 osta ennemmin tälläiset.
Ja koska koira on syvärintainen niin suosittelen kyl sellaisen telineen ostamista millä saa kupi eri korkeudelle. Ja tietenkin kunnollinen ruokakuppi, teräksinen eikä mikään muovinen.
Osta matolääkettä valmiiks kun se pitää antaa ennen ekaa rokotusta.
 
mulla on kupit valmiina kasvattajalta ja se koroke pitäs ostaa -eli normaali muovinen korivaunu :D
matolääke on valmiina.
mulle kasvattaja,mun äippä ja sisko sano et noi millersit on kestävimmät mitä niil on ollu.. mut ostetaan uudet jos ne hajoo :)
 
meille koira kotiutuu ens torstaina ja mulla on siinä vapaata pe. lauantaina olen koulussa 9-15 ja sit taas ma-aamuun asti kotona kunnes taas töihin. sit onkin paljon päiviä et oon kotona töiden ja koulun välillä klo13.30-15 ja pari lauantaita koulussa.. mies on kaiken liikenevän ajan raksalla,mut voi tietysti käydä välillä pentua katsomassa tarpeen vaatiessa. sit on yhdet häät joista en ihan heti kehtaa luistaa.. pakko pyytää yks kaveri sit koiraa katsomaan. ja heinäkuussa mulla alkaa vasta kuukauden loma..

hitto ku kaikki noi on tuppautunu kalenteriin vasta ku koira oli jo ostettu.. :ashamed:
 

Yhteistyössä