taas kipeenä:(

arvasin jo eilen et likka o tulos kipeeks ja näytti se mittari sitten aamulla 39,4.. kaks viikkoo kerittiin olemaan terve!

mä toivon et toi on ihan vaa kuumetta ettei kehkeydy sitä influenssaa.. tyttö on aika voimaton:(

ei muutaku tilaamaan lekuriin aikaa, ku toi ukko perkele ei sit voinu jäädä himaan ja mun tarttee nyt sit lähtee raahaamaan toi likka lekuriin et saan saikkutodistuksen.. ukko ei olis tarvinnu..

ja aaaaaargh!!!!!!! yritän tilata hemoon aikaa likalle niin herjaa etten ole muka rekisteröitynyt, vaikka olenki ja en saa rekisteröityy tyttöö sinne ollenkaan! LINJAT OVAT VARATTUJA!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: |O |O

poitsuli
mä nyt tungen tähä samaan ketjuu kysyy et mikä o kainalost mitattuna kuumetta 8kk ikäsellä??mä en luota noihin mee mittareihi enää yhtää ku kaikki näyttää eri lukemaa!!!nyt näytti 37,5?!jätkä o ihan tulikuuma,mut onks toi kuumetta?

Meillä myös nousi kuume yöllä jo yli 40 asteen tytöllä! Kaksi viikkoa sitten nousi kuume ekan kerran 39 ja 1,5 viiikkoa sitten todettiin korvatulehdus, ilmeisesti antibiootti ei siihen ole tehonnut. Vaikka tuossa jo välillä olikin pari täysin kuumeetonta päivää. Tänään mennään lääkärille neljännen kerran kahden viikon sisällä! Onneksi on vakuutus!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
mä nyt tungen tähä samaan ketjuu kysyy et mikä o kainalost mitattuna kuumetta 8kk ikäsellä??mä en luota noihin mee mittareihi enää yhtää ku kaikki näyttää eri lukemaa!!!nyt näytti 37,5?!jätkä o ihan tulikuuma,mut onks toi kuumetta?
Ei tuon ikäseltä saa kainalostakunnolla, laita peräsuoleen se mittari.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
Ei tuon ikäseltä saa kainalostakunnolla, laita peräsuoleen se mittari.
joo takapuolesta se näyttää oikein ja noi digimittarit on pyllystä.. kannattaa luottaa enemmin niihin elohopeamittareihin vaikka niis kestääki..

Yhteistyössä