Taas kerran sai ukko minut itkemään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vällyjen välit kylmänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vällyjen välit kylmänä

Vieras
Vittu ku en enää kiinnosta tuota ukkoa niin en kiinnosta, seksuaalisesti ainakaan, lastenhoitajaksi kyllä kelpaan..
monena iltana peräkkäin on tullu taas pakit, äskenki pistin oikein pitsit viimesen päälle ja ajattelin yllättää miehen niin ainoat sanat mitä tuli oli "mulla on aamulla töitä". J**ALAUTA se oo ennenkää sitä haitannu näitten vuosien aikana ja kyllä mullaki on aamulla aikanen nousu lasten kans ja lapset vielä sairaana niin menee päivä luultavasti kitinöitä kuunnellessa..tämä on nyt niin monta kertaa ollu tätä samaa, päivällä muka lupailee että kyllä me tänä iltana laitetaan peitot heilumaan, niin sitte ku pitäs jotain puheiden eteen tehdäkki niin höpö höpö..sitte jos hoitelen ite itteni niin sitte se on valittamassa että miks ei hänen kanssaan voi asioita hoitaa..

Et ainakaan häviä mitään jos kokeilet toista taktiikkaa. Pihtaile ja laita hanttiin vähän aikaa, niin mies saattaa innostua. Mies on saalistaja, eikä välttämättä innostu jos saalis tarjoaa itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja samu-sirkka:
Et ainakaan häviä mitään jos kokeilet toista taktiikkaa. Pihtaile ja laita hanttiin vähän aikaa, niin mies saattaa innostua. Mies on saalistaja, eikä välttämättä innostu jos saalis tarjoaa itseään.

peesi

muillakin tämmöstä. (paitsi toi viimenen lause, sitä ei oo meillä kuultu) perusvastaus on myös vaan että "väsyttää", vaikka ei työaamua oliskaan. tosi kivaa tämmönen.

Alkuperäinen kirjoittaja samu-sirkka:

joo en peesaa. saatat saada olla puutteessa vielä ens vuonnakin..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vällyjen välit kylmänä:
sitte jos hoitelen ite itteni niin sitte se on valittamassa että miks ei hänen kanssaan voi asioita hoitaa..

Jos mun mieheni hoitelisi itse itsensä, menis halut multakin :x

no meillä tämä itsetyydytys ei oo koskaan ollu mikään negatiivinen asia kummallekkaan, päinvastoin, mut nyt on alkanu naputtaa sen takia että mulla ei hänen mielestään riitä enää haluja häntä kohtaan, mut se ei mene niin ja ukkoki sen tietää että minä oon verrattavissa näihin "hetivalmis"-kiukaisiin hänen kanssaan

Kaikenlaisia kausia miehilläkin.. On meilläkin ollut joskus niin päin että itse olen ssanut suunnilleen ruinata.. Onneksi aika ohimenevää, ja mies nykyään taas haluaa enemmän kuin minä. Jotenkin kivempi olla sillä puolella ettei jaksa/pysty , kuin se joka ehdottaa.. kumma juttu.

Yhteistyössä