taas kerran lasten isä teki oharit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
miten mun pitäis edetä tässä asiassa,kun lasten isä ei ota lapsia sovittuina aikoina?
eihän sitä isää voi pakottaa tapaamaan,mutta jotenkin haluisin näpäyttää,ettei enää pompottais meitä :( lapset aina joutuu pettymään ja äiti saa pyyhkiä kyyneleet pikkusten silmistä :(

Arvatenkin ikävää koko pesueelle. Miksi lasten kustannuksella pitää pelleillä, en käsitä. Sovittu mikä sovittu ja siitä pitäis kanssa kiinni pitää!! Joskus käynyt meillekin näin ja todella raivostuttavaa. Lapsien luottamus aikuisiin kärsii. En tiedä onko siitä mitään apua jos ottaa yhteyttä lastenvaljojaan kun etävanhemmalla kuitenkin on "vapaat kädet" tapaamisasioissa. Etkö saisi mitenkään puhuttua miehelle JÄRKEÄ? Voi kuinka ikävä asia lasten puolesta ja sinunkin. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
älä sano seuraavalla kerralla lapsilles mitään siitä että isän pitäis tulla... Eivät silloin pety...

itse on sanonut puhelimessa niille,ku puhuvat.miten ne puhelut nyt kieltäis sitten *huoh*
Et mitenkä,tiedän kokemuksesta.Tukiperheen saantikin on varmasti kiven alla jos jaksat hyvin eikä ongelmia ole.Kurjaa mutta mitään et voi.
Mulla on viisi lasta,tietää tehneensä kun itse on aina kiinni niissä,paperilla hieno yhteishuoltajuus joka ei toimi.isä lupaa isä pettää,kuka hoitaa ne pettymykset,äiti.
Missäpäin asut ja minkä ikäiset lapset?

Yhteistyössä