Taas kerran apua huutiksessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
Pitää koittaa saisko täältä apua Huutisongelmaan,kun en oikeen tiedä mitä pitäis oikeen tehdä.Eli tilanne olisi tämä huusin tuotetta joka sulkeutui eilen iltapvällä.Olin siis voittanut tuotteen ei ollut Hv.tä.Tänään päivällä kerkisin vasta katsoa sähköpostiani.
Johon myyjä oli jättänyt viestejä pari.Myös sellaisen jossa ilmoitti että on myynyt tuotteen toiselle!Sen takia kun minusta ei ollut kuulunut mitään! Siis haloo, voiko noin muka tehdä!!??
Vain Päivän jälkeen sulkeutumisesta!! Olen ymmärtänyt että yleensä odotetaan ainakin pari päivää ennen kuin aletaan myydä uudelleen.Itse pidän viikkoa takarajana,minkä odotan..Ja Tämä myyjä antoi minulle negan palautteen siitä koska olen kuulemma hupihuutaja!! mitä en tosiaankaan ole.Itse hän myi ne eteenpäin.. Kysymys kuuluukin ,että voinko ottaa yhteyttä huutiksen ylläpitoon ja pyytää poistaa turhan negan palautteen?? mitä mieltä olette?

Anteeksi pitkä sekava sepustus :)

no ei oo myyjällä kyllä kaikki ihan kohdallaan! itse alkaisin huutamaan ostajan perään vasta jos ei 3 päivän sisällä olisi kuulunut mitää..ja aikaisintaan viikon päästä laittaisin uudestaa myyntiin. ihan turhasta on negan antanut!

Juu on siitä aikaa vaan vuorokausi.eilen sulkeutui..Olin kuulemma rahaton hupihuutaja vaikka en ollut missään vaiheessa sanonut etten lunasta tuotetta.En ehtinyt :) kun jo nega oli tullut ja täydet varoittelut,kuinka epäluotettava kuulemma olen!!

Joo ota yhteyytä yläpitoon. oletko yrittänyt selittää myyjälle. Vähän liian kiireellä on taas myynyt tavaran eteenpäin. Kaikki ei asu tietokoneen ääressä kokoaikaa, eikä varmasti kerkiäkään.

Mä ainakin heti kun olen huutanut, niin välittömästi laitan viestin myyjälle. Ihan samoin tein, en jää odottamaan myyjän viestejä. Niinhän niissä ohjeissa sanotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Juu on siitä aikaa vaan vuorokausi.eilen sulkeutui..Olin kuulemma rahaton hupihuutaja vaikka en ollut missään vaiheessa sanonut etten lunasta tuotetta.En ehtinyt :) kun jo nega oli tullut ja täydet varoittelut,kuinka epäluotettava kuulemma olen!!

Juu Laitankin kostonegan jos ei huutiksen ylläpito suostu poistaan tätä palautetta.. ap..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ainakin heti kun olen huutanut, niin välittömästi laitan viestin myyjälle. Ihan samoin tein, en jää odottamaan myyjän viestejä. Niinhän niissä ohjeissa sanotaan.

Niin minäkin otan yhteyttä. Mutta on myös tilanteita, että en voi päivystää koneen äärelläenkä todellakaan itse myyjänä oleta, että muut istuu koko ajan koneella. Etenkin nyt kun on kesäloma-aika.

Tämä kopioitu huuto.netin "käyttöohjeista":

"Myyjä / ostaja ei vastaa viesteihini, mitä minun pitäisi tehdä?"
Kaikki eivät lue sähköpostiaan päivittäin, joten ole kärsivällinen yhteydenottojesi kanssa. Kauppakumppanisi saattaa käyttää internetiä esimerkiksi ainoastan työ- tai opiskelupaikaltaan käsin. Puhelimeen vastaamattomuus saattaa johtua yhtä lailla vain siitä, että kauppakumppanisi on parin päivän työmatkalla.

Odota kauppakumppanisi yhteydenottoa aina vähintään viikon verran, ja ole itsekin aktiivinen. Ellet kuitenkaan viikonkaan kuluttua ole saanut kauppakumppaniisi yhteyttä, voit katsoa kaupan purkautuneeksi. Anna tällöin kauppakumppanillesi vähintäänkin negatiivista käyttäjäpalautetta.

Alkuperäinen kirjoittaja miitu:
Joo ota yhteyytä yläpitoon. oletko yrittänyt selittää myyjälle. Vähän liian kiireellä on taas myynyt tavaran eteenpäin. Kaikki ei asu tietokoneen ääressä kokoaikaa, eikä varmasti kerkiäkään.

Juu Koitin tilannetta selittää,mutta oli jo siinä vaiheessa myynyt tuotteen eteenpäin.. Sillä oli kiire saada rahat tuotteesta,koska oli tulossa vastaavat tilalle !!

Juu, eihän tuo oikein ole. Mutta sinuna en alentuis sen myyjän tasolle. Kenties hän sai paremman hinnankin muualta ja sen vuoksi hätäili mukamas, jotta sai syyn siihen, että kaupat olisi peruuntuneet. Ilmoita asiallisesti ylläpidolle ja jos eivät poista aiheetonta negaa, vastaa negaan asiallisesti ja totuudenmukaisesti. Sitten annat hänellekin negatiivisen palautteen.

Yhteistyössä