Taas jäin alakynteen..( ihan turhaa jäkisasiaa)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
tää jätkävoittoinen perhe-elämä vaatii sit istumaan koneella. : /

Mies ja vanhimmat pojat tillottaa jääkiekkoa. Mua ei tarvita edes vauvanhoitoon kun sekin köllöttelee miehen sylissä ja kattoo jääkiekkoa. : /

Mä en jaksa kattoa kun ei oo mikään Suomen peli.
 

Similar threads

Yhteistyössä