V
vierailija
Vieras
Nainen kertoi poikaystävästään hirvittävän valheen poliisille
Valheella oli järkyttävät seuraukset. ”Kysymyksessä on vakava teko”, oikeus jyrähti.
Näitä tuntuu riittävän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannustat rikokseen?No jos nuo ukot on kuin sä, niin mä kannustan moiseen.
Naisella on siis oikeus valehdella raiskauksesta, onko miehellä sitten oikeus raiskata?No jos nuo ukot on kuin sä, niin mä kannustan moiseen.
On kyllä aivan sairasta, että meidän järjestelmämme sallii moisen. Ei tarvita todisteita, vaan pelkkä vale riittää. Ja yleensä oikeusistuin vielä uskoo valeen kun ollaan sana sanaa vastaan tilanteessa. Pitäisi olla itsestään selvää, että ilman fyysisiä todisteita ei vuosien takaisia raiskausjuttuja edes alettaisi tutkia.
Sinäkin voit saada perättömän syytteen raıskauksesta.Koskettaako tämä asia sinua jotenkin henkilökohtaisesti, vai miksi keuhkoat lehtijutun perusteella sinulle tuntemattomien tyyppien keskinäistä oikeusasiaa?
Jutun mukaan nämä kaksi
yhä keskenään parisuhteessa
ja hyvin pyyhkii.
Ei, kun sun kaltaset vaan.Naisella on siis oikeus valehdella raiskauksesta, onko miehellä sitten oikeus raiskata?
On todennäköisempää, et mies joutuu raiskatuksi, kuin et joku valehtelis siitä.On kyllä aivan sairasta, että meidän järjestelmämme sallii moisen. Ei tarvita todisteita, vaan pelkkä vale riittää. Ja yleensä oikeusistuin vielä uskoo valeen kun ollaan sana sanaa vastaan tilanteessa. Pitäisi olla itsestään selvää, että ilman fyysisiä todisteita ei vuosien takaisia raiskausjuttuja edes alettaisi tutkia.
Joo, paitsi yks mun.Onko kaikki kommentit aloittajan omia paitsi tätä edellinen?
Olen jutussa olleiden läheinen ja hieman kiusaantunut tästä revittelystä. He ovat yhdessä yhä ja kaikki hyvin.Sinäkin voit saada perättömän syytteen raıskauksesta.
Sinäkin voit saada perättömän syytteen raıskauksesta.Olen jutussa olleiden läheinen ja hieman kiusaantunut tästä revittelystä. He ovat yhdessä yhä ja kaikki hyvin.
Älkää revitelkö omaistemme asioita enempää. Eivät kumpikaan halua enempää julkisuutta.Sinäkin voit saada perättömän syytteen raıskauksesta.
Hah, aivan ko sulla niitä olisKannataa aina salakuvata yhdynnät, näin välttyy näiltä naisten perättömiltä puheilta.
Vaikuttaa siltä, että pelkäät itse milloin käry käy.Kannataa aina salakuvata yhdynnät, näin välttyy näiltä naisten perättömiltä puheilta.
Perättömän syytöksen kohteeksi joutunutta uhkaavaa tuomiota vastaava tuomio tietenkin.Perättömästä ilmiannosta tulisi saada ehdoton vankeusrangaistus.
Salakuvaus on kiellettyä, mutta audiotallennus on sallittua. Tietenkin voit erottaa videostakin äänitiedoston ja käyttää myöhemmin myös videota, mikäli audiotallenne ei riitä vapauttamaan epäilystä. Silloin pieni tuomio salakuvauksesta saattaa olla pienempi paha kuin raiskaustuomio. Takseissa ym. voi käyttää myös videota, joka tässä yhdessäkin tapauksessa pelasti yli 60v mamutaksikuskin, jota nuori nainen syytti raiskauksesta. Video kertoi että tämä nuorikko oli aloitteentekijä, vaikka kertoi kumppanilleen ja oikeudelle muuta.Kannataa aina salakuvata yhdynnät, näin välttyy näiltä naisten perättömiltä puheilta.