Taas hetkeksi anoppiannos ihan täynnä..

• Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Miehellä synttärit, laitoin pöydän koreaksi ja sen seitsemää sorttia pöytään, että sai mies kutsua vanhempansa kahville (kuukausi sitten passasin itse omat synttärini ihan tarkoituksella, mutta sain siitäkin sitten noottia).. No kahvipöydästä tulee kyllä kehut, mutta samalla sitten voivottelut siitä, että kuinka monta kaloria mahtoikaan syödä. Sen jälkeen alkoi saarnaus, miksi meillä ei ole tehty keittiöremonttia vielä, tai voisitte te nyt muutakin remonttia tehdä, teillä on kuitenkin niin ja niin paljon rahaa, molemmat töissäkin koko ajan, kyllä pitää olla varaa tehdä remonttia ja siltikin matkustellakin kun hänelläkin on (siis anopilla joka elää miehensä varoilla ja on kyllä nainut rahaa hiukan enempi kuin minä..) ja että miks olette niin huonoissa duuneissa, että eikö ois parempi olla päivätyössä ja sellasessa siistissä sisäduunissa.. On ilmeisesti nähnyt kylillä tuo anoppi jonkun kaverinsa joka on mennyt kehumaan lapsillaan joilla on niin ja niin hyvät työpaikat, itserakennettu 400 neliön kämppä, loistava avioliitto ja kolme mukulaa jotka ovat kilttejä ja pysyvät aina terveinä ja käyttäytyvät hyvin! Huh, huh taasen.. :eek:

:hug: Ne ihanat kamalat anopit. Ihania ja kamalia samaan aikaan, myös minun. Kuuntelee jos on huolia, kertoo omistaan, luottamus molemminpuolinen, mutta arvatkaappa kuka ei tullut pojan 3-vuotissynttäreille ja tytön 1-vuotissynttäreille viimeksi.... :whistle: Eikä olisi edes lahjoja tarvinnut tuoda, olisi vaan tullut morjenstamaan ja onnittelemaan muksuja. :whistle: :whistle:

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
*tarjoaa korvatulppia seuraavan vierailun varalle*
No aika hyvin mä nytkin suljin itseni henkisesti muualle, mutta kun tuo on tauotonta tuo puhe tuolla naisella niin väkisinkin osan kuulee..

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja SokeriLilja:
:hug: Ne ihanat kamalat anopit. Ihania ja kamalia samaan aikaan, myös minun. Kuuntelee jos on huolia, kertoo omistaan, luottamus molemminpuolinen, mutta arvatkaappa kuka ei tullut pojan 3-vuotissynttäreille ja tytön 1-vuotissynttäreille viimeksi.... :whistle: Eikä olisi edes lahjoja tarvinnut tuoda, olisi vaan tullut morjenstamaan ja onnittelemaan muksuja. :whistle: :whistle:
Minä en kyllä luota anoppiin tippaakaan, tai luotan silleen, että jos sanon jotain niin se takuuvarmasti juoruaa sen kylille, joten valitsen tarkoin sanottavani mitä haluan että seuraavaksi juorutaan, poliittista valtapeliä suorastaan harrastan tuon suhteen mitä lausuntoja täältä kämpästä ulos päästän. Seuraavaksi tosin varmaan sanomisten lisäksi lähtee ilmoille, että olen lihonnut tai ottanut silikonit sillä olen onnistunut tosiaan lihoamaan rintavarustuksen kohdalta muutamankin kilon.. mä tuppaan keräämään ylimääräisen tisseihin..

vieras
onneksi kuitenkin paasaa teille kummallekkin eikä vain sinulle?! meillä anoppi ei viitsinyt ilmoitella tuleeko lapsenlapsensa ristiäisiin vaiko ei vastauspyynnöistä huolimatta ennenkuin edellisenä päivänä. nyt sitten valittaa kun häntä ei pyydetty järjestämään kyseisiä kekkereitä...hohhoijaa!
ei jaksa enää ei, mutta meillä vain minä olen se paha osapuoli:(

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onneksi kuitenkin paasaa teille kummallekkin eikä vain sinulle?! meillä anoppi ei viitsinyt ilmoitella tuleeko lapsenlapsensa ristiäisiin vaiko ei vastauspyynnöistä huolimatta ennenkuin edellisenä päivänä. nyt sitten valittaa kun häntä ei pyydetty järjestämään kyseisiä kekkereitä...hohhoijaa!
ei jaksa enää ei, mutta meillä vain minä olen se paha osapuoli:(
Osaa jokaisen tyylin, paasauksen yhteisesti ja erikseen kummallekin. Ainoa jolle ei koskaan sanoa poikkipuolisesti sanakaan on tyttö, se on maailman napa jolle ei voi sanoa mitään pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja SokeriLilja:
Minä en kyllä luota anoppiin tippakaan, tai luotan silleen, että jos sanon jotain niin se takuuvarmasti juoruaa sen kylille, joten valitsen tarkoin sanottavani mitä haluan että seuraavaksi juorutaan, poliittista valtapeliä suorastaan harrastan tuon suhteen mitä lausuntoja täältä kämpästä ulos päästän. Seuraavaksi tosin varmaan sanomisten lisäksi lähtee ilmoille, etä olen lihonnut tai ottanut silikonit sillä olen onnistunut tosiaan lihoamaan rintavarustuksen kohdalta muutamankin kilon.. mä tuppaan keräämään ylimääräisen tisseihin..

:hug: Anopit on.

Yhteistyössä