Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:noku oot hiukkakaukana..
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:tule Tampereelle niin lähdetään saunaan open airiin
Voi kökkö. Sano miehelles, että nyt tuli tärkeempää puuhaa..Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Voi harmi kun menin lupaamaan jo miehelle että voi lähteä pokeri-iltaan. Mulla on tyttö 01/07 (melkeen saman ikäset ) enkä viitsi vielä jättää hoitoon muille.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Vide, mä oon tulossa huomenna sinne Porvoonseudulle, tosin vähän niinku töihin kaveria jeesaamaan, joten tänään ei sovi ryypiskellä Tosin jos jäisin nukkumaan sun sohvalle niin sittenhän olisin jo valmiiks siellä päin....
Nykyään mulle jo muutama on ryyppäämistäAlkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Vide, mä oon tulossa huomenna sinne Porvoonseudulle, tosin vähän niinku töihin kaveria jeesaamaan, joten tänään ei sovi ryypiskellä Tosin jos jäisin nukkumaan sun sohvalle niin sittenhän olisin jo valmiiks siellä päin....
En mä ryyppäämisestä puhunut Muutama olut vaan...
Itseasiassa näin on. Pari sidukkaa ja parasta mennä nukkumaan..Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Nykyään mulle jo muutama on ryyppäämistäAlkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Vide, mä oon tulossa huomenna sinne Porvoonseudulle, tosin vähän niinku töihin kaveria jeesaamaan, joten tänään ei sovi ryypiskellä Tosin jos jäisin nukkumaan sun sohvalle niin sittenhän olisin jo valmiiks siellä päin....
En mä ryyppäämisestä puhunut Muutama olut vaan...
Porvoossahan mäAlkuperäinen kirjoittaja Ilana:Missäs Carneval asuu?
Minä Kotkassa.Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Porvoossahan mäAlkuperäinen kirjoittaja Ilana:Missäs Carneval asuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Ilana:Minä Kotkassa.Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Porvoossahan mäAlkuperäinen kirjoittaja Ilana:Missäs Carneval asuu?
Tänään en mukaasi ehdi, mutta ei kai tuo nyt niin mahdottoman pitkä matka ole vaikka joskus treffatakin?
Samanikäiset vauvatkin
=)