Voi hitto, ei alastomuutta tarvi opettaa. Se tulee kyllä ihan luonnostaan esim. seurustelutilanteissa, ja sitä ennen se ei ole tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:kyllä alastomuus on ihan luonnollista ja jos sitä ei opi kotoa, niin mistä sitten?
en mä ainakaan halua että mun tyttö oppii siihen että alasti ei saa eikä kehtaa olla, edes oman perheen kesken. Saati sitten myöhemmin kun alkaa seurustella yms.
mut menee vähän OT nyt...
teet niin että aina kun autat tyttöä vessaan, pyydät että ite laskee ne housut alas etkä tee sitä puolesta, äkkiä oppiiAlkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Saattaa se saada ne pikkuhousut pois, ehkä...no huomenna tämä kokeiluun =)
no enpä tiiä... niin paljon saa lukea täältäkin niitä "iik, valot pois" "apua, en kehtaa olla alasti mieheni lähellä" "voi ei, uikkarit unohtu enkä voi mennä saunaan" juttuja...Alkuperäinen kirjoittaja apua:Voi hitto, ei alastomuutta tarvi opettaa. Se tulee kyllä ihan luonnostaan esim. seurustelutilanteissa, ja sitä ennen se ei ole tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:kyllä alastomuus on ihan luonnollista ja jos sitä ei opi kotoa, niin mistä sitten?
en mä ainakaan halua että mun tyttö oppii siihen että alasti ei saa eikä kehtaa olla, edes oman perheen kesken. Saati sitten myöhemmin kun alkaa seurustella yms.
mut menee vähän OT nyt...
ei osaa vielä...tai emmätiä kun aina on jompikumpi menny auttaan kun on se ovikin kiinni ollu...no huomenna se nähdään sitten miten sujuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai eikö lapsi osaa ottaa itseltään housuja mennessään vessaan?