Taaperon pottailusta, vaippako takaisin?

Ei vessan oven selällään tarvitse olla, mutta silleen raollaan ettei tarvitse kahvaa painaa. Varmasti oppii nopeasti laskemaan pikkuhousut ellet nyt millään voi pitää ilman, vaikka hameen kanssa.

apua
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
kyllä alastomuus on ihan luonnollista ja jos sitä ei opi kotoa, niin mistä sitten?

en mä ainakaan halua että mun tyttö oppii siihen että alasti ei saa eikä kehtaa olla, edes oman perheen kesken. Saati sitten myöhemmin kun alkaa seurustella yms.

mut menee vähän OT nyt...
Voi hitto, ei alastomuutta tarvi opettaa. Se tulee kyllä ihan luonnostaan esim. seurustelutilanteissa, ja sitä ennen se ei ole tarpeen.

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
kyllä alastomuus on ihan luonnollista ja jos sitä ei opi kotoa, niin mistä sitten?

en mä ainakaan halua että mun tyttö oppii siihen että alasti ei saa eikä kehtaa olla, edes oman perheen kesken. Saati sitten myöhemmin kun alkaa seurustella yms.

mut menee vähän OT nyt...
Voi hitto, ei alastomuutta tarvi opettaa. Se tulee kyllä ihan luonnostaan esim. seurustelutilanteissa, ja sitä ennen se ei ole tarpeen.
no enpä tiiä... niin paljon saa lukea täältäkin niitä "iik, valot pois" "apua, en kehtaa olla alasti mieheni lähellä" "voi ei, uikkarit unohtu enkä voi mennä saunaan" juttuja...

Yhteistyössä