Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:kyllä alastomuus on ihan luonnollista ja jos sitä ei opi kotoa, niin mistä sitten?
en mä ainakaan halua että mun tyttö oppii siihen että alasti ei saa eikä kehtaa olla, edes oman perheen kesken. Saati sitten myöhemmin kun alkaa seurustella yms.
mut menee vähän OT nyt...
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Saattaa se saada ne pikkuhousut pois, ehkä...no huomenna tämä kokeiluun =)
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:kyllä alastomuus on ihan luonnollista ja jos sitä ei opi kotoa, niin mistä sitten?
en mä ainakaan halua että mun tyttö oppii siihen että alasti ei saa eikä kehtaa olla, edes oman perheen kesken. Saati sitten myöhemmin kun alkaa seurustella yms.
mut menee vähän OT nyt...
Voi hitto, ei alastomuutta tarvi opettaa. Se tulee kyllä ihan luonnostaan esim. seurustelutilanteissa, ja sitä ennen se ei ole tarpeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai eikö lapsi osaa ottaa itseltään housuja mennessään vessaan?