Taaperon päiväunet....ja huono äiti.

• Viestiketjun aloittaja harmaa ja häpeissään
  • Ensimmäinen viesti
harmaa ja häpeissään
Päikkäreille meno on yhtä tappelua, sitten kiehahdan sanallisesti (en huuda) ja kun lapsi viimein nukkuu niin huono omatunto...plaah..
Pitäskö antaa valvoa vaikka näkee että on väsyny, sitten väsyneenä kiukkuaa ja hattu palaa meikäläiselläkin. Ei oikein hyvä-äitifiilis todellakaan ole....

Mun mielestä nukkumaan ja sitten vaikka tappelun kanssa mutta saat itse levättyä sen aikaa kun lapsi nukkuu. mulla oli siskon lapsi hoidossa tosi paljon ja tappelulla joskus mentiin nukkumaan ja tuli siinä sitten välillä sanottua kiivaammin mutta sitten pyysin anteeksi ja pusuja annoin ja luin sadun niin kaikki oli taas hyvin :)

ap
Kyllä tässä kieltämättä välillä on todella väsyny tilanteeseen, ja väsyneenä tulee sitten herkemmin sanottua ja painaa jälkikäteen morkkis päälle. Kiva että täältä kohtalotovereita löytyy, tuttavapiirissä kun tuntuu että kaikki nukkuu suurinpiirtein napista painamalla...

vieras
Voisiko nukkumaanmenoa aikaistaa niin, että ei anna mennä yliväsymyksen puolelle? Meillä tulee ongelmia vain silloin kun lapsi on jo liian väsynyt.
Mutta turhaa podet huonoäitifiilistä. Kaikilla on tuommoista joskus. Tsemppiä!! :)

Yhteistyössä