V
vierailija3333
Vieras
Meillä on nyt ongelma, johon alan väsymään. 2v ei suostu menemään nukkumaan, kun minä pistän sänkyyn. Tänään jäi päiväunet kokonaan välistä (yli tunnin nukutin ja en jaksanut enempää) ja nyt kun jäin kahdestaan lapsen kanssa, niin sama show alkoi. Hoidossa nukahtaa hyvin, ja kotona kun mies kerran karjaisee, että nyt loppuu, niin jää sänkyyn ja nukahtaa. Nukahtanut vuoden ajan itsekseen, mutta tätä takkuamista on kestänyt nyt pari viikkoa. Tänäänkin mies laittoi nukkumaan yliväsyneen lapsen ja lähti salille. Heräsi parin tunnin päästä, ja nyt en saa nukkumaan. Olin vieressä 15min, ei auttanut, ja en halua opettaakaan siihen, että silittää pitäisi. Nukkuu pääosin meidän sängyssä yöt ja saa tarpeeksi hellyyttä. Palautan takaisin sänkyyn sanomatta sanaakaan, mutta ei auta. Toistoja on kymmeniä ja homma on ihan pelleilyä, lähtee itkien juoksemaan takaisin sänkyynsä kun näkee minut. Nyt olisi kultaiset neuvot kalliit. Tässä mennyt taas yli puolituntia ja tiedän, että minä väsyn ennemmin kuin lapsi. Univelkaa hänellä on, joten liian virkeäkään ei voi olla.