Taaperon herääminen ja touhu pinnasängyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsyn äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytsyn äippä

Vieras
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että käyttekö poimimassa taaperon pinniksestään heti kun kuulette hänen heränneen? Mä en, koska lapsi viihtyy pinniksessään, höpöttelee ja leikkii siellä itsekseen puolikin tuntia eikä yleensä koskaan herää huutoon ja itkuun. Toki jos näin käy, menen heti hänen luokseen.

Mulla kävi kylässä kaveri tuoreen esikoisvauvansa kanssa ja se vähän ihmetteli miksen mene hakemaan sängystä päikkäreiltä herännyttä lasta ja tuli mieleen et toiminko jotenkin väärin. Miten muut?

Meillä taapero(?) 1v3kk nukkuu sellaisessa sängyssä että pääsee sieltä tulemaan itse herättyään pois.
Mutta ilman muuta antaisin olla rauhassa jos viihtyy ja höpöttelee itsekseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ö:
teen just kuin sä. saakoon muut ihmetellä ihan rauhassa.

Heh, ei taida mun kaveri 3-kuisen äitinä vielä tajuta että taaperon kanssa äidin oma aika on vähissä ja sitä voi pelata lisää, kun ei heti ryntää lapsen luokse jos herää. ;)

Samoin ollaan tehty kun lapset oli vielä noin pieniä. Annettiin niitten siellä rauhassa pöristellä ja höpötellä ja itekseen heräillä. Mitä sitä suotta sieltä repimään pois, kun toisella kuulostaa olevan kivaa :) Asia erikseen, jos haluaa pois. Ihan oikein toimitte! =)

Yhteistyössä