taaperolle pizzaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä yksilö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä yksilö

Vieras
Poikamme on 1v 3kk. Aattelin itse tehdä pizzaa. Voinko antaa sitä taaperolle vai pitääkö tehdä jotain muuta ruokaa? Jos voi antaa, niin mitä täytteitä?
Kiitti etukäteen?

Tietenkin voi tuonikäinen syödä normaalia ruokaa, siis myös pizzaa, etenkin kun itse teet ja pystyt kontrolloimaan mm. suolan määrää. Täytteeksi varmaan ihan mitä vaan mitä on tähän mennessä muutenkin tottunut syömään. Ja aina voi maistaa uutta. Ainoastaan chili-paprikat tms. jättäisin pois ;)

Voi antaa. Ei mitään kovin suolaista kannata laittaa, esim. metukka tai kinkku.
Jauhelihapitsa vois olla hyvä vaihtoehto. Muita täytteitä siis tietysti kanssa, ei pelkkää j.lihaa

Kiitti:) Oon jotenkin niin pihalla noista ruokajutuista vielä, ku haluan olla käyttämättä suolaa, mutta pizzaan se on aika pakollista. Se on mukava kysyä täältä, ku tuntee aina vielä tyhmemmäksi ittensä. Kiitos kuitenkin niille, jotka vastas asiallisesti

No ihan mitä täytteitä haluat, älä vaan lisäile kovasti suolaa täytteisiin (esim tomaattikastikkeeseen), itse välttäisin lasten pizzassa myös salamia tmv. suolaista.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Ainoastaan chili-paprikat tms. jättäisin pois ;)

Miksi ihmeessä? Jos muu pehe nitä käyttää, niin taaperokin voi niiihin totuttautua. Meidän 1,5-vuotiaan suosikkia on salsa (tulisin versio) sekä tulinen sinappi. Maistoi tyytyväisenä myös jalapenoja sellaisenaan.

Yhteistyössä