Taaperoiden mammat Pk.seudulta!

Heips!
itse 21 v ja poika täytti 1v 15.7 =) Muutettiin vasta kesäkuun alussa Kirkkonummelle, joten itsekkin kaipailisin uusia tuttavuuksia ja etenkin pojalle kaveria! Espooseenhan täältä hurauttaa junalla pikapikaa ;)
 
Meillä meni kesä oikeestaan asuntoa etsiessä ja muuttoa suunniteltaessa. Yks ulkomaan reissu tehtiin kyllä, ja vähän mökkeiltiin :) Nyt oon vähän yrittänyt tutustua tähän uuteen paikkaan, mutta leikkipuistoissa on vähän orpo olo ja kahvillakin tuntuis hölmöltä käydä naperon kanssa kaksin. Oon miettiny noita perhekerhoja, jos sinne uskaltautuisi kun ne tästä alkaa, mutta onkohan niissä jo valmiit porukat?
 
Mäkin miettinyt perhekerhoja, mutta kun viimeeksi toisella paikkakunnalla kävin, niin siellä ainakin oli " omat porukat " jo entuudestaan :( Eipä siellä sitten tullut kun kerran käytyä. Kirkkonummella en taas tiedä uskallanko mennä, kun entuudestaan ketään tunne ja jotenkin todella orpo juuri yksin sinne lähteä. Ja meilläkään tässä naapurustossa pihalle ole samanikäisiä ikinä. 6v ylöspäin tuntuu että niitä kyllä löytyy. Mutta eipä nekään ikinä vanhempien kanssa ole, niin edes naapurustossa ei tutustu muihin mammoihin : /
 
HEIPPA HEI MEMMS JA AMILLA =)

Täällä kesä mennyt oikeastaan kotimaassa reissatessa. odotellaan kovasti avoimiapäiväkoteja, ne on hauskoja. Ite arkajalka, ja hei.. siellä ja missä milloinkin on aina niitä "valmis-mamma-porukat. Ite oon ottanut ihan sen asenteen että muista viis :D kyllä toimii, meijän mukaan mahtuu kyllä yks jos toinenkin.. Olis meilläkin se "valmis mamma porukka :D eiku mukaan vaan =) eikös ne taas espoonkaupungin avoimet päiväkodit avaa ovensa ensiviikolla =)
Äkkiäkös kirkkonummelta tänne hurahtaa, ja espoosta puhumattakaan =D
 
Mä kävin MLL:n perhekerhossa edellisellä paikkakunnalla parin kaverin kanssa, Mutta yksin on aina vaikeempaa lähtee kun ei tiedä millanen vastaanotto on.. ja ite oon ainakin vähän ujo alkuun.
Millasia noi avoimet päiväkodit on? Semmosessa en ookkaan koskaan käynyt.
 
Mäkään en ole ikinä noista avoimista kuullut :confused: Komppaan kyllä aamilla, että ite kanssa hiemn ujo alkuun, niin se lähteminen aina vaan vaikeampaa.. Ja eihän täältä pitkin junalla ajele ! Onneks tässä on kaikki niin lähellä :cool:
 
Äh, senkus lähette vaan mukaan =) hmm.. no eipä tuolta kirkkonummelta tule hirveen kauan =) ne on todella mukavia,ja sitten kun pääsee vaan lähtemään niin se on hauskaa =) ite koittanut just viedä poikaa sinne,koska síellä on muita samanikäsiä lapsia suunnilleen, niin oppisi leikkimään yms muiden kanssa =) ens viikolla alkaa, ja se on ihan espoontorin toisella puolella. itsellä just laskettu aika ensviikon tiistaina,joten jos vauva ei ole tullut niin me ollaan menossa sinne ainakin,joten mukaan vaan. ^^
 
Sulla onkin aika tukalat paikat varmaan jo, kun laskettu aika noin lähellä, voi että, iskee ihan vauvakuume itellekin.. :)
Missä päin on espoon tori? Voisin kattella vähän kartasta että miten sinne pääsis parhaiten. Mä voisin siis ainakin lähtee, kun eipä tässä muutakaan oo. Meillä päin on kans alkamassa ens viikolla noita perhekerhoja, mutta avointa päiväkotia ei taida olla tässä lähistöllä.
 
Hienoa,mikäli ei teillä ens viikolla muuta niin sinne siis? =) musta on tosi kiva tavata uusia ihmisiä =)
Muistan kaikki kummasteli ja kauhisteli alkuun,että raskasta tulee olemaan. Joo niin tulee mutta niin on yhenkin kanssa raskasta :D koska lastenhoito on helppoa :O Ikävä kyllä se ei vaan ole sitä,mitä muut jolla ei ole lapsia sanoo että " oot kotona vaan, lapset leikkii, syötät ne mikä siinä raskasta" ;D ikävä kyllä munkin tuttavapiiristä löytyy näin ajattelevia :D
Mun mielestä positiivista on,että kun itse jatkan opintoja tai menen töihin niin ei tarvii ainakaan heti jäädä äippälomalle,että vois hyvin odottaa kolmatta vasta 30vuotiaana. tai sitten jättää tähän. Ja myöhemmin olen ajatellut että lapset kiittävät vähäisestä ikäerosta, on seuraa toisistaan. =)
 
Mikä sen paikan osote on? Mikä asema siinä on lähellä? mietin että päästäisköhän mekin junalla sinne sit parhaiten.. Niin, ja mikä päivä se on? :D

Pienessä ikäerossa on kyllä puolensa, vaikka se raskasta onkin. Tiedätkö onko tulossa tyttö vai poika? :) Tommonen vähättely on kyllä ärsyttävää varsinkin sillon jos tuntee olonsa tosi väsyneeks.
 
siellä on joka päivä eri ohjelmaa =) ma-pe =)
se on ihan siinä espoon keskustassa, se on nimeltään suviniitynpäiväkoti reviisorinkatu 5A.
näköjään siellä ei ole tapahtumakalenteria vielä,mutta pitäisi ensviikon tiistaista eteenpäin olla auki =)
ultrissa ei näynyt kumpi,mutta itse vahva tyttö-fiilis =) nooh sitten olis ainakin molemmat<3
 
No mulle voi ainakin laittaa meiliä hhebaa_@windowslive.com =) Ehkä parempikin ku en täällä ehdi niin paljon käymään. Me saatiin eilen rokotteet, niin en tiedä miten ens viikolla menee sitten, ku tosiaan tuli se mpr-rokote, mistä ne jälkijutut tulee 1-2vk sisään. Hirvittää vaan ku poika nyt jo kuumeilee ja on kiukkunen siitä yhdistelmärokotteesta. Onneks ei tarvii käydä vähään aikaan piikkien merkeissä ainenka neuvolassa =)
 
Rokotukset on aina inhottavia kyllä. Meillä ei oo onneks kuitenkaan aiheutunut niistä mitään jälkeenpäin.
Joo, vois olla kiva mennä yhdessä sinne kerhoon niin ei tarvii yksin pähkäillä että missä se on :D
 
Viimeksi muokattu:
ääh, ne on niin inhottavia.. meillä tuli kanssa kaikista rokotteistä vauvasta asti kuumeilua.. se on tosi inhottavia kun tietää että pojalla ei kiva olla kun sattuu ja heikko olla :( ja sitten äitinä pitää vaan ottaa kiukkukohtaukset vastaan :D <3
kiva, laitetaan tossa meiliä niin katsotaan mikä päivä ja olenkos synnyttämässä just :DD
 
Iti
Moips! Täällä olis espoon leppävaarasta 26v mami ja 1v 4kk ikäinen poikalapsi vailla seuraa! Haaveissa on ollu kouluun meno, mutta näillä näkymin taidan sittenkin vielä pysytellä kotiäitinä ainakin talveen asti, tai niin pitkään kun jotain parempaa ilmenee =)
Olisi mukava tutustua uusiin tyyppeihin ja saada tolle naperollekin tekemistä. Itse olemme muuttaneet espooseen pari vuotta sitten myöskin.
Meiliosote on tuutintaydelta@gmail.com jos olette näkemässä niin pistäkää mullekin vaan rohkeesti viestiä =)
 

Yhteistyössä