E
Epävarma??
Vieras
Tyttäreni on nyt hieman päälle 1v, temperamenttinen tapaus
Kävelee ja vauhtia piisaa! Olisin halunnut kysyä teiltä, että kuinka lapsienne (suurinpiirtein saman ikäisten) pottailu onnistuu?? Mul jotenkin kauhee stressi päällä, kun tuntuu että kaikkien muksut jo alta 1 vuotiaina pissii pottaan edes satunnaisesti, mut meidän neiti ei tajua potalla tehdä mitään! Istuu siinä kyllä hetken, mutta ei tee mitään. Sit kuitenkin eilenkin pissi heti lattialle. Kuinka saada pieni tajuamaan potan idea? Olen koittanut itsekin istua samaan aikaan vessassa, mutta ei... Tai entäs jos jollakin ollut samoja ongelmia, niin missä iässä lapsesi viimein tajusi tehdä pissat pottaan?
Missäs iässä olette antaneet lapsen opetella syömään itse lusikalla? Entä koska on alkanut sujumaan mukista juominen? Nyt meillä käytössä nokkamuki.
Vielä yhden kysymyksen teen
Käytättekö millaisilla ilmoilla kurahousuja lapsella leikkikentällä? Vain märällä vai muulloinkin? Hiekkaa ainakin löytyi joka haalarin sopuskasta kun eilen käytiin hiekkalaatikolla
No siinäpä uteluni. Kiitos jos joku vastailee omista kokemuksistaan!
Missäs iässä olette antaneet lapsen opetella syömään itse lusikalla? Entä koska on alkanut sujumaan mukista juominen? Nyt meillä käytössä nokkamuki.
Vielä yhden kysymyksen teen
No siinäpä uteluni. Kiitos jos joku vastailee omista kokemuksistaan!