Taapero taksissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos aamuyöstä olette lähdössä niin se taksi kannattaa varata joka tapauksessa etukäteen varmistakseeksi taksin saannin joten varausta tehdessä voit ilmoittaa turvaistuimen tarpeesta ja jos on paljon tavaraa mukana kannattaa tilata farmari.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Tee ennakkotilaus taksille ja ilmoita että tarviit isuimen. Mun miehen taksissa on integroitu lastenistuin, sitten mukana kulkee koroke ja jos ennakkoon on tilattu niin löytyy turvakaukalo ja kunnon turvaistuin.

PEesailen tätä. eli ennakkotilaus turvaistuimen kera :)

Läheskään joka paikkakunnalla EI saa taksiin turvaistuinta, vaikka miten ennakkoon tilaisi.
Turussakin on kuulemma luovuttu tuosta systeemistä, meni liian hankalaksi ja tuli asiakkaalle kalliiksi. Joissain autoissa on takapenkin keskellä käsinojasta aukeava turvaistuin, josta eräs kuski mulle sanoi että se on suorastaan vaarallinen, lapsi keikkuu ja heiluu siinä, eli pelkissä vöissä istuu tukevammin paikoillaan.

Me saatiin taksiin turvaistuin tilattua,kun mummolan Intiaan lähdettiin. Jos ei oltaisi saatu,niin olisin pistäny jotain takkia yms pepun alle ja vöihin.Ois tuntunu kieltämättä hölmöltä hössöttää sitä istuinta johki kalliiseen säilytykseen,kun taas Intiassa tiesin et liikenne on sata kertaa pahempi ja lähinnä riksoilla liikutaan joissa ei ole mahiksia todellakaan millekään turvaistuimille.Eikä myöskään takseisa turvavöitä. Tosin kyllä sit taas kotona olen tarkka et ei tekä ees pieniä raissuja ilman istuinta,ellei ihan pakko. Mutta tossa tapauksessa kun matkalle oltiin lähdössä.

Mulla on kans mietityttänyt miten taksissa ja sen lisäksi bussissa matkustetaan taaperon kanssa. En tarkoita mitään kaupungin sisäistä bussia vaan sellaista millään mennään vaikka naapurikaupunkiin.

Mä joudun käyttään lastani naapurikaupungin sairaalassa ja ei ole autoa. Viimeksi mentiin niin että lapsi oli sylissä. Nyt joudutaan käymään säännöllisesti ja kauhistuttaa tuollainen sylissä pito. Miksi busseissa ei ole turvaistuimia taaperoille? Vaikka sellaista 0-25 kg niin mahtuisi eri ikäiset. Puhutaan aina miten omaa autoilua pitäisi vähentää, mutta mites matkustat bussissa turvallisesti taaperon kanssa? Tai taksissa?

Jos matkaa on kerran 11 km lentokentälle (jos kyseessä Helsinki-Vantaan kenttä) niin kyllä luulisi takseihin istuimen saavan jos etukäteen tilaa. Kyllähän pääkaupunkiseudulla varmasti on ennenkin takseissa lapsia matkustanut.

Hei!

Ajan taksia Helsingin seudulla ja aina turvaistuimia mukana. Jos haluat että olen teidän kuljettajana niin voitte soittaa vaikka suoraan numeroon 050-3706763 Ajan siis tilataksia 1+8 jossa mukana turvaistiumet pienille lapsille. Tervetuloa asiakkaaksi. Keskiviikosta - sunnuntaihin kello 18.00. 06.00

Taksilla 1,5v taaperon kanssa?

Hei!

Ajan taksia Helsingin seudulla ja aina turvaistuimia mukana. Jos haluat että olen teidän kuljettajana niin voitte soittaa vaikka suoraan numeroon 050 392 0977 tai 050 392 2977. Meitä on useita kuljettajia ja kaikista meidän autoista löytyy turvaistuimia. Jos vaikka ollaan lähdössä matkalle joten kasseja ja muita kantamuksia on paljon. Kyseessä siis Mercedes-Bentz Vito tilataksi 1+8 jossa mukana turvaistiumet pienille lapsille. Myös paluukyydit lentokentältä kotiin hoituvat meidän kautta.
Lisätietoja aiheesta osoitteesta http://www.nonsolo.fi/

Yhteistyössä