Taapero piilottaa tavaraa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AAM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AAM

Aktiivinen jäsen
03.08.2007
4 165
0
36
uh.. poika piilotti koti/työavain setin tässä perjantaina ja koko kämppä lähes käännettiin ylösalaisin jotta nyckelit olisivat löytyneet... ! turhaan. avaimet olivat piilossa ja pysyivät, tämä siis tehtiin illalla perjantaina.

no tänäänhän oli pakko sitten avaimet löytää kun huomenna on työpäivä. Muksu heräsi neljän jälkeen päikkäreiltä samaan aikaa mun kanssa ja ajattelin että etsitään nyt vielä uudelleen... laajensimme etsintäalueeseen myös -- ulkoroskiksen-- (yök) :x :x :x TURHAAN ! olin jo heittänyt kirveen kaivoon ja todennut että itse olen ne kauppamatkalla sitten hukannut jonnekin mutta mielessä oli ilmiselvä kuva ostosreissun jälkeen käsilaukkua kaivelevasta pikkumiehestä... :kieh:
No ei siitä mtn mukula (1,5v) naaman eteen ja siinä sitten kysymään et missä mamman nyckeliton ?? yritin etsiä siinä ja näyttää missä olisivat voineet olla ja etsittiin olkkarit tuolien taustat ja kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat uudelleen..

Siinä sitten nuuskittuamme aikamme olin tarkistanut myös eräänkin nurkan ja pieni taapero perässäni (kulki siis aina mun jälkeen sen paikan läpi mistä olin juuri etsinyt)... pikkumies paikansi avaimen :) :) :) ):) :) JEEEEEEE !!!!!

Olinpa siinä naama hangon keksinä ja halaisin ja ylpistelin lapsellani :D :D
poika oli oikein hämillään ja onnellinen saamista kehuista ja näytti siltä että hänpäs ne löysikin :whistle: hihii... joo oli sinne kyllä sitten minne olikaan niin piilottanutkin.. !!

tämmöinen stoori.. varmasti käynyt muillekin, ajattelin kun itselleni tuli hyvä mieli ehkä teillekin :D :)

Tuttua hyvinkin. Kun koitin kysellä, että missä äitin avaimet on, sain vastaukseksi, että välissä! Missä välissä? No välissä! Siinä sitten haetti väli jos toinenkin.
Aivan oikein, patterin välissä. Nyt mulla on jo valmiina rautalankahenkari, sen kanssa saa ongittua kaiken patterin takaa. :D

Mä tiputin vihkisormukseni pari viikkoa sitten sormestani meidän pihaan. Etsittiin sitä koko ilta, naapuritkin apuna. Ei löytynyt. Ainoa, jota ei päästetty etsimään oli pikkuisemme 1v6kk. Itku tuli, kun ajattelin, että sormus on kadonnut, se kun on miehen sukusormus vielä. Mies uhkasi jo ostaa metallinpaljastimen, jos ei muuten löydy rinkula. Aamulla mies meni tyttäremme kanssa ulos, ja kas, tytär käveli oitis nurmikolle sormuksen luo, otti sen käteensä ja antoi isälleen. Olinko vähän onnellinen, kun sain sormuksen vuoteeseen! Ja naapurit taputti aamukahvilla pihalla istuessaan tytölle.

epuska olipas tarina :)
mahtoi olla ihana tunne ja kivi vieriä sydämeltä kun sormusta toivat sänkyyn.
Omani kans tiputin pihallemme männä vuonna ja meinasi mennä vatsalaukku ylösalaisin kun huomasin että olin rinkulan jonnekin vahingossa tiputtanut... :x
löytyipä sitten autotallista sepelin seasta.. :ashamed:

Odotan kyllä mielenkiinnolla sitä kun tuo poitsu hieman kasvaa ja alkaa enemmänkin kuljetella tavaroita.. Tässä yks ilta pyykkiä kaappiin nostellessa mietin että hetkinen, missäs on pojan nejane sukat. Ja täällähän on paripuolia sukkia.. No, niitähän etitiin ahkerasti koko perheen voimin kunnes parin päivän päästä näin pojan "itse teossa": otti sukan sukkalaatikosta, konttasi vaipparoskikselle, avasi sen ja hups! sinne meni. Ikää herralla hieman yli 1v.

Kannattaa pitää avaimet yms muu arvokas taaperoiden saavuttamattomissa. Niin ei tarvitse koko kämppää ympäri kääntää.
Itse en antaisi avaimia tai esim. omaa käsilaukkuani poikani penkoa. :kieh:

Kannattaa pitää avaimet yms muu arvokas taaperoiden saavuttamattomissa. Niin ei tarvitse koko kämppää ympäri kääntää.
Itse en antaisi avaimia tai esim. omaa käsilaukkuani poikani penkoa. :kieh:

Jännä miten nappuloilla on tajuttoman hyvä muisti!
Meillä kans saattavat piilotella tavaroita ja sit vaikka seuraavana päivänä kysyy missä jokin tavara on niin heti kipaisevat kaapille tai sinne mihin piilottivat. Nätisti "tässähän tämä äiti" :D
Meillä touhukkaat lapset 3v ja 1v10kk. :heart:

Meillä kanssa on milloin mikäkin asia hukassa. Avaimet ja muut tärkeät tavarat on pidettävä lapsen tavoittamattomissa. Kai se on jotain itsesuojeluvaistoa. Leipää piilotteli vuoden ikäisenä ja sitä löytyi välillä aika ihmeellisistä paikoista.

Yhteistyössä