taapero + kirjasto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisa

Vieras
Miten onnistutte käymään siellä, menettämättä hermoja?
Oon muutaman kerran palautelaatikkoon täällä laittanu viestiä, et lapsen kanssa olis huomattavasti mukavampi käydä kirjastossa tai tulis yleensäkki käytyä, jos siel olis jonkulaiset rattaat, mihin laittaa laps siksi aikaa.
Meil ainakin muuten tämä vajaa 2v juoksee hyllyltä hyllylle ja painelee niitä kirjoja hyllyn perälle tai toinen vaihto ehto on et mä kannan sitä kainalossa.. kolmas on et en käy ollenkaan!

Meillä on kirjastossa rattaita, mutta omien rattaiden kanssa me siellä aina käydään. Jos lapsen haluaa istuvan rattaissa, niin annan sille kirjan luettavaksi. Tosin useinmiten tuo kulkee vieressä ja kantaa tärkeänä jotain antamaani kirjaa. Tietää että lopuksi mennään lastenosastolle, jossa saa itse valita kirjoja. opettelua.

2v:lle otan aina peräluukusta matkikset, joihin sidon hänet kiinni (vaikka auton saa melkein kirjaston ovelle). Kirjastossa on kyllä sellaiset ihan hassut muovirattaat, mutta niissä on iin surkeat valjaat, etteivät ne pitele lasta aloillaan.

meil on kirjastoon 30km matkaa ja ei ole erikseen matkarattaita. Vain Brion rattaat ja niitä en kovin mielellään ees takas autossa kuskaa, jos ei olla ihan kaupunkiin asti menossa.
Pitäs vissiin ostaa jotku matkikset, vaik meil ei kyl käytännössä ole niille oikeestaan muuta käyttöä.

niin eikä ole siitä kiinni etteikö lasta kiellettäisi.. siitä on lähinnä hauskaa, kun saa äitin juoksemaan perässä. Eikä jaksa innostua lukemaan omaa kirjaa, oon yrittäny mut sitä kestää ehkä n.30min ja neiti kiipeilee jo ikkunalaudalla tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin eikä ole siitä kiinni etteikö lasta kiellettäisi.. siitä on lähinnä hauskaa, kun saa äitin juoksemaan perässä. Eikä jaksa innostua lukemaan omaa kirjaa, oon yrittäny mut sitä kestää ehkä n.30min ja neiti kiipeilee jo ikkunalaudalla tms.

Toin 30min on kyllä tosi pitkä aika noin pienelle! Hurjan hyvinhän se jaksaa sitten kirjastossa olla!

Kirppareilla ja huutonetissä on edullisesti matkarattaita myynnissä :D osta omat auton paksiin. Mutta muistelisin että kaikissa kirjastoissa missä olen käyny lapsen kanssa on ollu jonkunlaiset perusrattaat asiakkaiden käyttöön. Paitsi että en kyllä ole tarvinnu niitä jos YHDEN taaperon kanssa olen ollu liikenteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuplaäippä08:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Toin 30min on kyllä tosi pitkä aika noin pienelle! Hurjan hyvinhän se jaksaa sitten kirjastossa olla!

siis . 30s

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kirppareilla ja huutonetissä on edullisesti matkarattaita myynnissä :D osta omat auton paksiin. Mutta muistelisin että kaikissa kirjastoissa missä olen käyny lapsen kanssa on ollu jonkunlaiset perusrattaat asiakkaiden käyttöön. Paitsi että en kyllä ole tarvinnu niitä jos YHDEN taaperon kanssa olen ollu liikenteessä.

joo yhden taaperon ja ISON mahan kans.. ei se ole häävi kantaa tuota tenavaa koko kirjasto reissun ajan tai sit roikottaa kädestä, ku toinen huuta.. ja mitä nä voit ite katella jos toinen juoksee koko ajan ympäry hyllyä ja painelee niitä kirjoja.. varmaaan kirjastotätit todella mielissään

Yhteistyössä