taapero ja häät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
jos 1v lapsen ruoka-aika sattuu samaan aikaan kun olette häissä, niin annatteko lapselle purkista ruokaa vai annatteko hääruokia ( noutopöydästä siis ) ?

mietiskelin tässä et otanko lapsen oman ruokapurkin mukaan vai annanko jotain ruuokapöydästä..

ja miten teidän 1veet on viihtyny häissä? kauanko on jaksanu olla? oletteko lähteneet heti pois kun lapsi kyllästyy?

Ollaan ens lauantaina menossa ystävien häihin ja lapset 3,5v ja 1v lähtevät mukaan. Kuopus on kyllä melkoisen kaikkiruokainen, mutta otan purkin varmuuden vuoksi mukaan, jos noutopöydän sapuskat eivät jostakin syystä uppoakaan :)

mä en voisi kuvitellakaan et omat lapset kyllästyisi 1vuotiaana kun häissä kumminkin on niin paljon kateltavaa ja ihailtavaa, mahollisesti myös toisia lapsia seurana.

mut varulle ottaisin lapselle omat ruuat mukaan jos sattuu ettei pidäkään hääruuista.

itse olen ollut hautajaisissa 1vuotiaan kanssa ja kyllä hän söi mitä eteen vei. rauhallisesti myös istui tuolissa eikä riekkunut ympäriinsä

Kysyisin hääparilta tai ilmoittautuessa mitä siel on ruokana, taaperoa ajatellen että jos on eksoottista, ottaisin omat eväät mut jos perusruokaa niin pöydästä.

Ota purkki mukaan! Ehdottomasti! Et voi tietää syökö lapsi tarjottuja ruokia, ja jos ei syö, niin nälkäänsä kiukkuava lapsi ei ole kiva kellekään. Ja jos mahdollista, niin syöttäisin lapsen vielä vähän etukäteen vaikka jossain syrjässä ennen kuin muut alkavat syödä. Tämä siksi, että ainakaan meidän 1v. ei suostuisi syömään mitään omaansa, jos muut syövät kaikenlaista muuta mielenkiintoisempaa ympärillä :) Ja tämä ei siis tarkoita sitä, että tuo oikeasti sitten kuitenkaan söisi niitä muita ruokia, vaan haluaisi siksi kun muillakin.

Lapselle nyt kannattaa ainakin varata jotain leluja, kirjoja tms. mukaan.

juu purkkia ajattelin itsekin, varmuuden vuoksi. ei kyllä käynyt mielessä ottaa leluja mukaan, kiitos muistutuksesta!! :) vähän kyllä jänskättää miten viihtyy, esikoinen kyseessä eikä olla vielä missään tollasissa suuremmissa juhlissa käyty :)

Yhteistyössä