Taannoin kyselin, että saako puuhamaahan viedä koiria?

• Viestiketjun aloittaja Bulldoggi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo tosiaan siellä oli viikonloppuna koiria. Ja siinä yhteen "puuhaan" odotellessamme huomasin miten nainen antaa koiransa p***ntaa nurmikolle ja sitten vaan lähtee eteenpäin. Joo on tosi kiva olla sitten piknikillä siellä p***n seassa! Koirat kuuluu muualle kuin tuollasiin paikkoihin ja ei se varmaan siitä koirastakaan kivaa ole olla siellä ihmispaljoudessa.
JUURI NÄIN.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Sait noin mahdottomasti voitonriemua nyt tuosta tiedosta?!? En ymmärrä miksi ne hurtat pitää raahata mukaan joka paikkaan, oikeasti...kyseessä on lasten huvittelupaikka, ei lemmikkien? Vie se kirppukasasi koirapuistoon äläkä pilaa toisten vapaapäivää.
Vaikka itse emme raahaa noita "kirppukasoja" reissuille yleensä mukaan (paitsi jos menemme sukuloimaan), ei haittaa yhtään jos joku on omansa mukaan ottanut! Olettaen, että koiraa lenkitetään muualla ja että se on kiltti :)
Missä päin Suomea on koirapuisto, jonne voi lemmikkinsä päiväksi jättää??
Tarkoitin että vie se koira huvittelemaan koirapuistoon äläkä lasten huvipuistoon...ihan oikeasti, MIKSI koira pitää kuskata joka paikkaan?
Päiväksi koirapuistoon?????????????

Kuka kuskaa kuka ei, jokaisen oma valinta! Meidän koira on hoidossa huvittelireissujen ajan. Niin ja koiramme käy myös perheemme kera koirapuistossa :)
Juu ja minä rupean jatkossa kuskaamaan mukana myös kissat ja kanin, kyllähän niilläkin on oikeus lähteä perheen kanssa huvittelemaan...ja tykkäähän ne koirat ja allergiset lapset temmeltää niiden kanssa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Sait noin mahdottomasti voitonriemua nyt tuosta tiedosta?!? En ymmärrä miksi ne hurtat pitää raahata mukaan joka paikkaan, oikeasti...kyseessä on lasten huvittelupaikka, ei lemmikkien? Vie se kirppukasasi koirapuistoon äläkä pilaa toisten vapaapäivää.
Vaikka itse emme raahaa noita "kirppukasoja" reissuille yleensä mukaan (paitsi jos menemme sukuloimaan), ei haittaa yhtään jos joku on omansa mukaan ottanut! Olettaen, että koiraa lenkitetään muualla ja että se on kiltti :)
Missä päin Suomea on koirapuisto, jonne voi lemmikkinsä päiväksi jättää??
Tarkoitin että vie se koira huvittelemaan koirapuistoon äläkä lasten huvipuistoon...ihan oikeasti, MIKSI koira pitää kuskata joka paikkaan?
Päiväksi koirapuistoon?????????????

Kuka kuskaa kuka ei, jokaisen oma valinta! Meidän koira on hoidossa huvittelireissujen ajan. Niin ja koiramme käy myös perheemme kera koirapuistossa :)
Juu ja minä rupean jatkossa kuskaamaan mukana myös kissat ja kanin, kyllähän niilläkin on oikeus lähteä perheen kanssa huvittelemaan...ja tykkäähän ne koirat ja allergiset lapset temmeltää niiden kanssa.
Ihan rauhassa vain!! Koiria on erinlaisia, sanoin ihmisiä! Toiset tykkää ja toiset ei.
Voisit varmasti viedä eduskuntaa ehdotuksen uudesta laista, ei koiria ihmisten huvittelupaikkoihin! Vois mennä läpikin ;) En ymmärrä ihmisiä ketkä ovat aina noin kiukkuisia :)

Jos ap halusi oikaista palstalaisten "tietoja" joiden pohjalta hänet oli lynkattu, vaikka oikeassa olikin? Minä varmasti tekisin samoin.

olin kanssa kyseisessä paikassa kummitytön kanssa ja koiria näkyi paljon. Sinänsä yllättävää kun ei olisi tullut mieleenkään ottaa omaa sinne hälinän keskelle, olisi ollut vanhemmalle japsi-herralle melkoinen järkytys.

vieras
joo en mäkään tykkää, jos huvipuistoon / vesipuistoon joku tuo koiria.
Edes jossain sois lasten saavan olla ilman et pitää pelätä milloin joku rakki ärisee.
Ja inhoan myös sitä, että kun moni ei edes siivoa niitä pas.ko.ja, mikään ei ole niin kamalaa kuin astua jätökseen.

vieras
Kai tämäkin ilmiö liittyy siihen, ettei enää eroteta eläintä ihmisestä. Se perheenjäsen pitää raahata joka paikkaan. Oikeasti yksikään koira ei taatusti nauti Puuhamaassa pyörimisestä, vaikka se siellä olemista sietäisikin.

Yhteistyössä