Täällä yh. Äiti kerholaisia. En kadehdi teitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hip hip hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hip hip hei

Vieras
Täällä suurinosa on yh äitejä. Päivät pitkät netis istuvat ja varsinkin jouluna. Hävetkää. Menkää sukulaisten luo edes. Vai eikö teistä pidetä sen vertaa että samaan ruokapöytään mahtuisitte. Mä lähden tästä just sukulaisten luo kun mies tulee töistä. Meillä tiedossa upea perhe joulu suvun ym kanssa. Lapset ovat mummun luona ja haemme ne sieltä kuudelta. Lahjoja yli 50 ja siihen päälle suvun antamat joita tulossa kolmisenkymmentä. Ja nämä lahjat kaikki ovat lapsillemme. Ensiviikolla teneriffa kutsuu. Hyvää joulua ja alkakaahan lähteä koneen edestä pois. Tai sit te ootte niin kamalia että kukaan ei halua teitä juhlimaan mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22739129:
Huono. Mutta hyvää joulua myös Porvooseen!
Ja perhejoulu on yhdyssana... (samoin kun yh-äitikin)

sua ottaa päähän. Säki olet yx tonttu ja mita se sulle kuuluu miten mina kirjoitan. Rakastasävain sun rottaa. Ja myt mun mies tuli. Moro

No olihan muita lahjoja yli 100 kaikenkaikkiaan että kyllä kai sillä 50 lahjallakin pärjää, itse en vaan suosi turhaa roinan ostioa vaan pitää olla mieluisa ja järkevä lahja, tervemenoa vaan teneriffalle siellä onkin juuri aika hitonmoinen hulina kun sisällis sota käynnissä, täältä levin mökiltä kirjoitettuna ei tule yhtään ikävä sinne rättipäiden rosvomaahan.

Olipas typerä ja kulunut provo. Ei jaksa naurattaa vaan lähinnä säälittää ihminen joka viittii jouluaattonaki provoolla jollakin netin keskustelupalstalla, että kukahan mahtaa olla yksin eikä huolita kenenkään seuraan... :whistle: :hug:

First_Degree_Hurr_Durr_by_xtrapieces.png

Yhteistyössä