Täällä taitaa olla taas joku aktiivi kettuilija harmaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumuu ei pääs kirjautuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muumuu ei pääs kirjautuu

Vieras
Oikeesti tosi monessa ketjussa sellasta ihan tosi ilkeetä ja henkilökohtaisuuksiin menevää v.ttuilua. Ainahan täällä on jonku verran, mut nyt on joku oikee tosissaa liikkeellä :/ ja harmaana tietty.

Ei kai sillä oikeesti oo väliä onko harmaa vai nikillinen. Naurettavaa semmonen vittuilu on, oli sitten minkämoinen vaan. Oikeesti, mahtaa olla säälittävä elämä jos saa kiksejä netissä kettulemisesta..

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Ei kai sillä oikeesti oo väliä onko harmaa vai nikillinen. Naurettavaa semmonen vittuilu on, oli sitten minkämoinen vaan. Oikeesti, mahtaa olla säälittävä elämä jos saa kiksejä netissä kettulemisesta..

Joo näin on, ei ymmärrä ei :(

Jos kettuilu menee tarpeeksi pitkälle niin voi tehdä rikosilmoituksen niin voi saada henkilötiedot :)
Se usein rauhoittaa häiriköijän. Mä tiedän nimellä jo 2 häiriköijää city.fi palvelusta!

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Jos kettuilu menee tarpeeksi pitkälle niin voi tehdä rikosilmoituksen niin voi saada henkilötiedot :)
Se usein rauhoittaa häiriköijän. Mä tiedän nimellä jo 2 häiriköijää city.fi palvelusta!

Onko toinen sen repssin keksijä? = )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

Onko toinen sen repssin keksijä? = )

Ei ole :)

Muakin häiriköitiin täällä ja yhdellä toisella sivustolla ja lopetin kokonaan toisella sivustolla käynnin,kun mulle haistateltiin siellä koko ajan.Täälläkin ikävä kyllä on samanlaista porukkaa vaikka säännöissä lukee,että toisia ei saa herjata ollenkaan,että se on kiellettyä.

Yhteistyössä