M
Mua
Vieras
Mua aina jänskättää noiden sivujen kanssa että mitäköhän viruksia ne samalla latailee mun koneelle...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mua:Mua aina jänskättää noiden sivujen kanssa että mitäköhän viruksia ne samalla latailee mun koneelle...
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:=) Keksin sen koodin , tässä vinkkiä
Zero One Two Three Four Five Six Seven Eight Nine
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:mun nallet karkaaaaamulla ei oo mitään vielä auttakee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kai se on tultava mukaan taas
Mä en sitä yöllist peliäsaanut koskaan loppuun kun Juuri meni nukkumaan :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:=) Keksin sen koodin , tässä vinkkiä
mut miksi mulla on sana "neon"?, eikö sulla ollu toi "zero"...
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:mun nallet karkaaaaamulla ei oo mitään vielä auttakee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:=) Keksin sen koodin , tässä vinkkiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:=) Keksin sen koodin , tässä vinkkiä
mä en tajua nyt mitään... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ei aukee toi peli.
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu löysin nyt sen kassin ja ne jopa pysyy sielläen saa lamppua päälle kun ei näy mitään johtoo missää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karhuja:1. Sängyssä peiton alla.
2. Lipaston takana seinän vieressä
3. Takin povarissa
Lipaston laatikossa kumivasara ja ostoslaukku. Roskiksessa runo.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ei aukee toi peli.
pitäisköhän sun pelata se eilinen loppuun eka![]()
![]()
![]()