Täällä taas...

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
mulla on 5 nallea, kassi missä ne on ja kumivasara... :/ ...ja tietsikkaan pitäs saada salasana ja laatikossa olevaan juttuun samoten joku juttu....

mulla on ihan samat, en keksi vasaralle käyttöä, ja salasanasta tai siitä lootasta ei ole hajuakaan

nalle nro 5:ssa on joku sana (ku sitä klikkaa) "neon", muista nallukoista en löytäny mitään. Koitin tota sanaa tietokoneeseen, mutta ei aukassa tiedostoa....

HAHAAHAA, ollaan näköjään ihan samassa menossa. Sulla on ilmeisesti eri sana ku mulla.

Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
nalle nro 5:ssa on joku sana (ku sitä klikkaa) "neon", muista nallukoista en löytäny mitään. Koitin tota sanaa tietokoneeseen, mutta ei aukassa tiedostoa....

HAHAAHAA, ollaan näköjään ihan samassa menossa. Sulla on ilmeisesti eri sana ku mulla.

joo... :laugh: ....pääsis nyt vaan eteenpäin....

Alkuperäinen kirjoittaja HappyFeet:
se oli jossai laatikossa.
Emmä saa sitä lamppua päälle :D täytyy jatkaa klikkailua :D

laita töpseli seinään sieltä pöydän ja seinän välistä ja sit meet klikaan lamppua. En mä oo mitään kiviä löytäny laatikoista...ainoostaa sen typerän vasaran jolla ei tee mitään :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja HappyFeet:
se oli jossai laatikossa.
Emmä saa sitä lamppua päälle :D täytyy jatkaa klikkailua :D

sun pitää ensin klikata jostain sieltä lampun takaa, että saat johtoa liikutettua. sitten kurkaat sinne hyllyn ja seinän väliin ja johdon pää näkyy siellä, laitat sen pistorasiaan ja sitten valot päälle.

Yhteistyössä