Täällä sitä sitten könötetään ainakin kuukausi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Eli ei irronnut mulle kämppää mistään. Ikävä aika kun kaikki virkailijat lomalla. Sijaisena ihmisiä jotka ei tiedä mistään mitään jne jne... Mahtaa tulla mukava kuukausi kun ei saa omaa rauhaa hetkeksikään paitti sillon ku toi yks on töissä... Lapsethan tossa pörrää mut ei mua ne haittaa ollenkaan....

Sori ku tänne taas tulin kitisemään

Oikeusaputoimisto voi laatia paprun, jonka perusteella saat sen ukon mäkeen sieltä. En tajua miksi te naiset niin ilolla lähdette lapsinenne, jotkut jopa ilman vaihtovaatteita, vaikka tilanne suht rauhallinen. Yksinolevan helpompi etsiä majapaikka, lapsille pysyvyyttä-

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
MIssäs pullossa mä oon ollu kun en tollasta oo tienny..

Tsemppiä matkaan! Toivottavasti jotain löytyy pian :hug:

Ei se ukko vois mennä jonnekin ?

Se oli muutaman päivän tossa poissa mutta sillä on "toimisto" täällä ja kaikki laskupohjat yms niin emmä jaksa alkaa sitä ramppaamista kattoo... mä nukun sohvalla ja se tekee pitkää päivää ni kai täs sovus kyetään olemaan... Isoin stressi ja alku shokki ku on mennyt jo pois... Pystyy katsomaa asiaa jo paljon aikuismaisemmin mitä aluks

Kyllä se niin on, että jos miehen nimissä asunto se olen minä joka sieltä lähden enkä laita edes vastaan. En ole ihminen joka jaksaa riidellä tauluista ja astiastosta saati lapsista. Me olemme ne yhdessä ostaneet ja lapset tehneet joten oikeus niihin on molemmilla yhtäpaljon :)
Mitä sopuisammin se ero hoidetaan edes toisenosapuolen toimesta sitä vähempi siitä kukaan pystyy kärsimään.

joo mutta höllmöä luopua enemmästä kuin pakko. ei sitä taloa tms tartte mieheltä pois ottaa (kuka hullu oikeasti antaa liiton aikana omaisuuden kertyä vain toisen nimiin???) ja olla ilkeä, mutta miehen voi olettaa etsivän varamajoituksen helpommin, jos hän etävanhemmaksi jäämässä. jää sitten aikaa hoitaa asiat rauhassa kuntoon eikä muuttoa tarvitse tehdä lasten kanssa ekaan tarjottuun murjuun ja ehtii pakata peitotkin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Böö:
Kannattaa varautua pitempäänkin, tuskin olet kotikaupunkis ainoa asunnonhakija ja eikö siellä oo sellasta käytäntöä, et kuun alussa niihin vasta muutta voi.

Juu olen mä tähän varautunut mutta ne joilla on työpaikka tiedossa täällä tai on lapsia niin pääsee jonon kärkeen....
Ja jos ei ala pian kuulumaan niin ei auta muu kuin muuttaa muualle, vaikkakaan sitä en halua... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Alkuperäinen kirjoittaja Böö:
Kannattaa varautua pitempäänkin, tuskin olet kotikaupunkis ainoa asunnonhakija ja eikö siellä oo sellasta käytäntöä, et kuun alussa niihin vasta muutta voi.

Juu olen mä tähän varautunut mutta ne joilla on työpaikka tiedossa täällä tai on lapsia niin pääsee jonon kärkeen....
Ja jos ei ala pian kuulumaan niin ei auta muu kuin muuttaa muualle, vaikkakaan sitä en halua... :ashamed:

Se riippuu myös onko haluamasi kokoista asuntoa tarjolla. Myös asunnottomat ovat etusijalla. Jos sinulla on paikka jossa voit asua (miehesi luona) siellä voidaan ihan hyvin päästää asunnottomia ohi. Riippuu kyllä millaisessa kaupungissa tms asut. Isommissa kaupungeissa käsittääkseni asunnon saa nopeasti, koska asuntoja on enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja mister:
joo mutta höllmöä luopua enemmästä kuin pakko. ei sitä taloa tms tartte mieheltä pois ottaa (kuka hullu oikeasti antaa liiton aikana omaisuuden kertyä vain toisen nimiin???) ja olla ilkeä, mutta miehen voi olettaa etsivän varamajoituksen helpommin, jos hän etävanhemmaksi jäämässä. jää sitten aikaa hoitaa asiat rauhassa kuntoon eikä muuttoa tarvitse tehdä lasten kanssa ekaan tarjottuun murjuun ja ehtii pakata peitotkin mukaan.

En tarkoittanutkaan sitä vaan mun mielestä ap ja mies kerta pystyvät oleen samankaton alla johon ap myös on oikeutettu,Asuntoa pystyy siten odottelemaan ja sitä murjua ei ole silloin pakko ottaa vastaan.
Jos mies omalla työllään on minut elättänyt ja lapset mulle riittää se, että avioliiton jälkeen huolehtii vain lapsista. Ne tavarat mitä on hankittu yhteisen elämän ajan jaetaan niin, että kumpikin tuntevat olevansa tyytyväisiä.
Mulla ei ole pokkaa vaatia puolta miehen rahoista vain siksi, että hän hankki ne itselleen työllä sinä aikana kun olimme avioliitossa. Se menee mun mielestä jo siihen, että ottaa enemmän kuin ansaitsee.