Täällä on yksi palstailija, joka kehuu koko ajan itseään ja perhettään. ARGH!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totuudentorvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Nyt ei ole kyse keittiönoidasta mutta hänen omahyväisyytensä on alkanut rasittamaan.

Ei ei. Noita on elämää nähnyt ja jalat maassa vaikka välillä rasittavuuteen asti ylpiä lapsistaan. Toki jokainen on, mutta liiallinen kehuminen menee välillä yli hilseen. Noita on kuitenkin empaattinen, reilu, avulias ja hänelläkin on huonot päivänsä. Toisin kuin eräillä...:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Onko sulle joku tilivelvollinen täällä ja onko täällä joku sääntö mistä täällä saa kirjoittaa?

Missä niin on sanottu? Ärsyttää niin että tukka nousee pystyyn tuon nikin omahyväisyys. Jos ei mitään muuta asiaa ole kuin oman itsensä korostaminen jokaisessa ketjussa johon vastaa, on vintillä pahasti joku vinossa :(.

Ja on se kumma kun koskaan ei sais olla iloinen ja jos on niin kohta pitää tulla vikisemään jotakin. Jos nyt on helppoa ja kivaa, niin niitä paskoja aikoja kyllä toivotetaan tulevaisuuteen.

*Se kel onni on sen kätkekööt* Niin totta. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Onko sulle joku tilivelvollinen täällä ja onko täällä joku sääntö mistä täällä saa kirjoittaa?

Missä niin on sanottu? Ärsyttää niin että tukka nousee pystyyn tuon nikin omahyväisyys. Jos ei mitään muuta asiaa ole kuin oman itsensä korostaminen jokaisessa ketjussa johon vastaa, on vintillä pahasti joku vinossa :(.

Jospa se tykkää itsestään, elämästään ja perheestään ja palstailusta.

Ja jos ei oo mitään pahaa sanottavaa ja vaikka oiskin niin ei halua niistä täällä puhua. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Fang ann mun mielestä ei esitä täydellistä. Töllin ruusakaan ei, sehän kans valittaa löysää mahaa :D tuota stellaa en edes tiedä.

Töllin ruusa ei ehkä, mutta fang-ann esittää. Tai no kyllähän fang-ann ruikuttaa ja valittaa välillä miten sen superihanatäydellinen poika oli vaikea pienenä, mutta nythän ei ollukkaan kyse lapsista.

Näkojään oliki kysymys koko perheestä. Voi se silti olla fang-ann, ku ap ei välttämättä oo lukenu edellä mainittuja fangin viestejä.

:D no ei voi ap:llä musta ainakaan olla kyse sillä mulla ei oo hoikkaa kroppaa ja mulla on varmaan koko maan ohuimmat hiukset(oikeesti prkl :kieh: ), ja lyhyet koska ohuita ei voi kasvattaa, meillä on seksiä harvoin jos kiinnostaa(koska synnytykset teki aika jälkee ja tyty herää usein niin hankala mun relata) :whistle: , meillä on vähän rahaa, mies on laiska kotitöissä jne :laugh: että siinä näin aluksi täudellistä :whistle: :D .
Ja jos joskus kehun lapsia, miestä tai onnellisuuttani, se on vain aiheesta ja jos esim on galluppi: millainen leikki-ikäinen poikasi on, onko vaikea tapaus, tekeekö tuhmia jne....niin toki vastaan niiku asia on. Jne "kehumiset".
Mutta kuten mun juttuja lukiessa huomaa, ollaan kaukana täydellisestä. Mä vaan satun oleen niin ONNELLINEN ihminen et köyhänä ja "kaljuhkona" roikkomahanakin(minä siis) on elämä ja lapset IHANIA :D :heart: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Olen siro ja laiha ja minulla on pitkä ja paksu tukka ja me olemme rikkaita ja meillä on täydelliset lapset ja seksielämämme on täyttä kiimaa kymmenen vuoden jälkeen.

Pst. Yleensä ne kehuvat itseään eniten, jotka ovat epävarmempia ja joiden elämä on kulissien takana täyttä helvettiä. Mutta missä kuplassa kukakin koittaa elää... :laugh:

Tuossa noita vihjeitä.

Yhteistyössä