P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Nyt ei ole kyse keittiönoidasta mutta hänen omahyväisyytensä on alkanut rasittamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Onko sulle joku tilivelvollinen täällä ja onko täällä joku sääntö mistä täällä saa kirjoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Onko sulle joku tilivelvollinen täällä ja onko täällä joku sääntö mistä täällä saa kirjoittaa?
Missä niin on sanottu? Ärsyttää niin että tukka nousee pystyyn tuon nikin omahyväisyys. Jos ei mitään muuta asiaa ole kuin oman itsensä korostaminen jokaisessa ketjussa johon vastaa, on vintillä pahasti joku vinossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Fang ann mun mielestä ei esitä täydellistä. Töllin ruusakaan ei, sehän kans valittaa löysää mahaatuota stellaa en edes tiedä.
Töllin ruusa ei ehkä, mutta fang-ann esittää. Tai no kyllähän fang-ann ruikuttaa ja valittaa välillä miten sen superihanatäydellinen poika oli vaikea pienenä, mutta nythän ei ollukkaan kyse lapsista.
Näkojään oliki kysymys koko perheestä. Voi se silti olla fang-ann, ku ap ei välttämättä oo lukenu edellä mainittuja fangin viestejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Nää on niin tylsiä ketjuja, kertoisitte ihan suoraan, kuka kaivelee..
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:Olen siro ja laiha ja minulla on pitkä ja paksu tukka ja me olemme rikkaita ja meillä on täydelliset lapset ja seksielämämme on täyttä kiimaa kymmenen vuoden jälkeen.
Pst. Yleensä ne kehuvat itseään eniten, jotka ovat epävarmempia ja joiden elämä on kulissien takana täyttä helvettiä. Mutta missä kuplassa kukakin koittaa elää...![]()