Täällä on sit tainnu tapahtua kaikenlaista! Meilkin oli kiva päivä!

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Lukasin pari ketjua tuossa ja on sit vissiin ollu villipäivä tänään!!

Meilkii oli kiva päivä! Tuli äkkilähtö mökille ja hitsit et puun kanto hommat onkin mukavia! Muksutkin kanto ja kärräs puita kuin oisvat isompiakin :D
Kotiin saunomaan ja nyt kaikki makaavat reporankana telkun ääressä!
Paitsi minä istun tässä ja ihmettelen näitä juttuja mitä tääl on ollu ja ukko nauttii keittiössä sauna olusta :whistle:

joku muukin ilmoitti just äsken menevänsä saunaan! mitä hittoa te saunotte päivä aikaan? mä harrastan sitä hiljaisuudessa uroksen kanssa, ilman lapsia.. aah. no ehkä kerran kuussa otetaan kesratkin saunaan..

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
joku muukin ilmoitti just äsken menevänsä saunaan! mitä hittoa te saunotte päivä aikaan? mä harrastan sitä hiljaisuudessa uroksen kanssa, ilman lapsia.. aah. no ehkä kerran kuussa otetaan kesratkin saunaan..

Suurin haaveeni on se että pääsisin ukon kanssa kaksin saunaan :p

Se on tää kerrostaloelämä semmosta :/ Saunaan pitää mennä silloin kun on saunavuoro. Toinen vaihtoehto aikoinaan oli torstaina 22-23. Mielummin tää lauantai 15-16.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

Se on tää kerrostaloelämä semmosta :/ Saunaan pitää mennä silloin kun on saunavuoro. Toinen vaihtoehto aikoinaan oli torstaina 22-23. Mielummin tää lauantai 15-16.

juu juu. tuopahan ei tullu koko mieleenikään! hyvä puoli tuossa on et varmaan lauantai ilta on rauhoitettu sitten kotona oloon?

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

juu juu. tuopahan ei tullu koko mieleenikään! hyvä puoli tuossa on et varmaan lauantai ilta on rauhoitettu sitten kotona oloon?

Aika pitkälti kyllä! Muksutkin uuvahtaa kun ottavat kunnon löylyt saunassa! Sit pidetään karkkipäivä ja lötköillään!

Yhteistyössä