täällä on jokseenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilavitkutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällähän minä. Vakkari, mutta huomaamaton sellainen..
Olutta kyllä otan, äijä kävi ostamassa..näytin kuulemma siltä että olin sen tarpeessa :whistle: Joten ei valittamista äijän takia.

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eikä mies ole paska. ;)

Ootko koskaan muuten ollut bannissa?

Oon mä ollu, pari kertaa. Kerran ku alotin harmaana keskustelun ja tulin sit rekisteröityneenä kertoon, et mä se olin ja toinen kerta epäasiallisesta kommentoinnista.

Oiskohan ne hankkineet elämän? Kesän viimeisiä kauniita iltoja kuitenkin sään puolesta nyt vietetään, joten aika idioottimaistahan se on olla nyt palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Eikä mies ole paska. ;)

Ootko koskaan muuten ollut bannissa?

Oon mä ollu, pari kertaa. Kerran ku alotin harmaana keskustelun ja tulin sit rekisteröityneenä kertoon, et mä se olin...

Arvelen että tuollainen (paitsi siten että ei kerro/paljasta itseään) on aika tavanomaista toimintaa tällä palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Eikä mies ole paska. ;)

Siinäs kuulitte. Unversaali lausunto naisen suusta universaalissa muodossa. Mies ei ole paska. Tästä on hyvä jatkaa.

Suppean otantani vuoksi tämä pätee ainoastaan minun omaan mieheen.

Mutta minunkaan omani ei ole paska, päin vastoin. Eikä mun otanta ole suppea. :whistle:

Eikä mies ole paska. ;)

Siinäs kuulitte. Unversaali lausunto naisen suusta universaalissa muodossa. Mies ei ole paska. Tästä on hyvä jatkaa.

Eipäs muutella jäljestäpäin todistajalausuntoa. Banniahan sellaisesta tulisi laittaa. Olisi pitänyt muistaa sen possessiivisuffiksin käyttö silloin kun lausuntoa sorvailtiin. Voi voi.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Eikä mies ole paska. ;)

Mutta minunkaan omani ei ole paska, päin vastoin. Eikä mun otanta ole suppea. :whistle:

Peesi.

Monia miehiä olen kokeillut mutta yksikään ei ollut paska. Mutta nykyinen on paras joten tähän on hyvä lopettaa kokeilut. Tai no, lopetin jo vuosia sitten, ollaan nyt oltu melkein 10 vuotta yhdessä...

Yhteistyössä